Zena Shell Kit

Waaronder ik ook en ik neus hier al heel wat jaren rond... Ben ze nu gelijk aan het bestellen! Voor mij is dit het product van het jaar, ik houd van een harde burst en goede uitwerkingen. Op het filmpje sta ik zo'n 100-120 meter hiervan af. Je hoort het verschil in de klappen tussen deze en de pot die erna komt goed. De burst van deze is aanzienlijk zwaarder / doffer, heerlijk. Daarnaast, dit was op een open veld, in een woonwijk zal het nog lekkerder klinken:cool:

Het groen komt niet zo goed over op film maar het is echt een mooi en goed product. (Nu maar hopen dat dit productie was;)).

Heerlijke harde klappers met een mooie uitwerking.

Stukje van de finale.

Laatst bewerkt:
Dat ziet er niet verkeerd uit:)

"Niet verkeerd..."

"Niet verkeerd", zegt ie :shy:

Man, deze single shots zijn gruwelijk moddervokking vet!!! :droolthum Ik dacht dat ik naar T2 proffesionele single shots zat te kijken! Ongelofelijk harde dreun, een gigantisch boeket wat ongehoord groot is, en de blinkers blijven mega lang knipperen!
Ik was zwaar onder de indruk :shocked:

"Niet verkeerd..."

Man, deze single shots zijn gruwelijk moddervokking vet!!! :droolthum Ik dacht dat ik naar T2 proffesionele single shots zat te kijken! Ongelofelijk harde dreun, een gigantisch boeket wat ongehoord groot is, en de blinkers blijven mega lang knipperen!

Haha, iig blij dat ik ze besteld heb. Zien er idd super uit, al had ik ze liever los gezien

Was ook bij de demo van Pijnacker aanwezig, en de singleshots waren geweldig in de finale. Groot boeket en de blinkers bleven lang hangen. Merkte de druk zelf op een openveld nog. Dit wordt een topper!

Ik heb altijd m'n vuurwerk al besteld en bezoek de demo's alleen vanwege de demo, genieten van het vuurwerk... Maar dit is toch echt de eerste keer in al die jaren dat ik na het zien van een demo toch wat ga aanschaffen... Niet te geloven hoe goed deze zijn. In de woorden van DarkSoul:

"Niet verkeerd..."

Top ik had er al 1 besteld omdat ik bang was dat ze best snel uitverkocht zouden zijn maar toch maar even wat extra bestellen dan. Te vergelijken met The Junk?

Als je harde burst wilt koop dan de Feuerblitz, stuk goedkoper en meer schoten :p
Dit soort formaat singleshots zijn altijd hard bij de burst, maar ook duur.

Niet echt een vergelijking als je het mij vraagt. We hebben het hier over een Single shot en jij hebt het nu over een Cake. Het is voor mij de belevenis van het stoken van single shots wat het zo leuk maakt. prijs technisch is het ook totaal niet aantrekkelijk als je het vergelijkt met een cake voor 5 euro per shot maar het is gewoon het afschieten van zo'n single shot(zeker een 48mm zoals deze) wat het interessant maakt ook al heb je voor minder geld betere cakes.

Voor degenen die bij de demo zijn geweest:
Junk vs Zena shell kit.

Andere effecten maar welke wint?

Heb ze ook besteld dus we gaan lekker knallen dit jaar haha wel jammer wou er ook heen naar die demo maar moest werken hellaas

Voor degenen die bij de demo zijn geweest:
Junk vs Zena shell kit.

Andere effecten maar welke wint?

Moeilijk! De junk heb ik in bebouwde kom per 1 gezien en dit was met de shell kit in een open veld per ontelbaar. Mijn gevoel zegt shell kit maar het zal elkaar niet ver ontlopen! Puur op effect vind ik de shell kit sowieso vetter. Gewoon goede en lang hangende blink vind ik gaver dan de junk.

Back
Bovenaan