Vuurwerk Discount

Tot nu toe maar 1 eigen, nieuwe box. Hopelijk komen er nog meer! De Work of Imagination en de Extreme G-force waren mijn toppers vorig jaar. Vorig jaar verschenen er ook steeds meer op de site. Korting is nu 20% i.p.v. 25%, maar goed ze hoeven het niet te doen :-)

Tot nu toe maar 1 eigen, nieuwe box. Hopelijk komen er nog meer! De Work of Imagination en de Extreme G-force waren mijn toppers vorig jaar. Vorig jaar verschenen er ook steeds meer op de site. Korting is nu 20% i.p.v. 25%, maar goed ze hoeven het niet te doen :-)

Idem hier, heb de work of imagination weer besteld dit jaar. Die boxen van vorig jaar komen binnenkort wel terug, alleen niet tijdens die kortingsactie denk ik. Ze stonden er tot vorige week nog wel op namelijk.

De G-force 4000 gaat dit jaar niet terugkomen helaas, ben benieuwd of er verder nog nieuw eigen spul bijkomt.

Goed op de hoogte heren :D ben erg benieuwd wat hier nog aan nieuwe producten gaan komen hoor ..die boxen van vorige jaar waren top. Had zelf de golden spider...was die work of imagination goed?

Prima box inderdaad...die van mij zat qua snelheid tussen deze twee in. De golden spider had weinig goud maar wel allemaal verschillende blinkereffecten...ook wel tof, helaas geen filmpje..

Prima box inderdaad...die van mij zat qua snelheid tussen deze twee in. De golden spider had weinig goud maar wel allemaal verschillende blinkereffecten...ook wel tof, helaas geen filmpje..

Is een topic van te vinden incl filmpje, leuke box is dat idd.

Ben benieuwd wat dit is 144 shots zal wel 25 mm zijn, helaas weinig bekend over het effect maar heb het gevoel dat het een (soort Transbomber) is niet qua uitwerking maar qua opbouw. Zou leuk zijn als deze ook zo,n finale heeft:)

http://www.vuurwerkdiscount.nl/vuurwerkdiscount/the-ultimate-prof-block.html

Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, assortiment is iedere keerdag anders. Ik mis die cake combideal en de nieuwe pijlen

Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, assortiment is iedere keerdag anders. Ik mis die cake combideal en de nieuwe pijlen

Pijlen aanbod idd matig, maar denk dat er nog het 1 en ander moet komen. Op facebook hadden ze een poll wat mensen liever wouden zien, de Transbomber of de Thunderking Thunderbox, de Thunderbox had gewonnen maar de Transbomber staat erop. Misschien valt er aan de 40% die voor de transbomber gingen meer te verdienen. Maar zover wil ik niet denken, komt vast goed:)

De combideal was vorig jaar pas in December voor zover ik me herinner btw.

Pijlen aanbod idd matig, maar denk dat er nog het 1 en ander moet komen. Op facebook hadden ze een poll wat mensen liever wouden zien, de Transbomber of de Thunderking Thunderbox, de Thunderbox had gewonnen maar de Transbomber staat erop. Misschien valt er aan de 40% die voor de transbomber gingen meer te verdienen. Maar zover wil ik niet denken, komt vast goed:)

De combideal was vorig jaar pas in December voor zover ik me herinner btw.

Die stond er al op en andere winkels bieden die ook aan voor 7-8 euro. Knal lijken ze beetje te hebben ingedamd

Er zijn inmiddels ook al artikelen uitverkocht? Lijkt me sterk, zelfs op facebook hebben ze nog niet aangegeven dat ze online zijn

Zag dat er een kortingscode is van 20%: VWD20
Volgens mij geldig vanaf 100 euro.
Wel jammer want heb er al een paar bestellingen gedaan maar ga niet weer voor 100 euro halen haha

edit: Oops zag dat dit al was gemeld in dit topic.

Op hun YouTube-kanaal zijn wat nieuwe video's geplaatst. Ben wel gecharmeerd van deze 2:

Staat ook een 243 shots knalblok op.
Heb vernomen dat er ook weer combi deals komen.

Back
Bovenaan