Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tot nu toe maar 1 eigen, nieuwe box. Hopelijk komen er nog meer! De Work of Imagination en de Extreme G-force waren mijn toppers vorig jaar. Vorig jaar verschenen er ook steeds meer op de site. Korting is nu 20% i.p.v. 25%, maar goed ze hoeven het niet te doen![]()
Kortingscode werkt ook inmiddels, helaas geen 30 of 25% maar 20% dit jaar. Code = VWD20
Goed op de hoogte herenben erg benieuwd wat hier nog aan nieuwe producten gaan komen hoor ..die boxen van vorige jaar waren top. Had zelf de golden spider...was die work of imagination goed?
Prima box inderdaad...die van mij zat qua snelheid tussen deze twee in. De golden spider had weinig goud maar wel allemaal verschillende blinkereffecten...ook wel tof, helaas geen filmpje..
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, assortiment is iedere keerdag anders. Ik mis die cake combideal en de nieuwe pijlen
Pijlen aanbod idd matig, maar denk dat er nog het 1 en ander moet komen. Op facebook hadden ze een poll wat mensen liever wouden zien, de Transbomber of de Thunderking Thunderbox, de Thunderbox had gewonnen maar de Transbomber staat erop. Misschien valt er aan de 40% die voor de transbomber gingen meer te verdienen. Maar zover wil ik niet denken, komt vast goed
De combideal was vorig jaar pas in December voor zover ik me herinner btw.