Vuurwerkvloggers opgepakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, na aanleiding van dit gesprek ga ik een online webshop beginnen in oa popcorn. Zolang mijn webshop nog niet online is regelen we het even via PM! Onderstaand kan je bestellen:

- 200 gram popcorn 1,95
- 450 gram popcorn 3,50
- biertje 1,50
- Speciaalbiertje 3,50

Even afhankelijk van wat je wilt bestellen berekenen we de verzendkosten.

Mag ik uw drank- en horecavergunning zien ? :droolthum

Ik voel mij bijna een egoist door het volgende te zeggen:

Ik hoop dat al het zware spul verdwijnt uit europa en daarom bijna niet te verkrijgen is. Van mij mogen alle filmpjes van het testen van illegaal vuurwerk en het stunten met vuurwerk geblokkeerd en verboden worden. Iedereen mag hiervoor van mij gestraft worden als ze deze filmpjes niet verwijderen. Cat1 vuurwerk alleen op de laatste dagen te koop vind ik prima. Sterker nog, alleen op 30/31 december ophaaldagen vind ik ook oke. Vanaf 18 jaar? Prima!
Als ik en vele anderen maar ieder jaar kunnen genieten van het Nederlandse legale vuurwerk.
Liever op deze manier dan helemaal geen vuurwerk!

Ik kan je alvast uit de droom helpen... aan de hand van de kreten en bedreigingen die ik in mn berichtinbox krijg

Een normale, volwassen discussie moet gewoon mogelijk zijn.

Er zijn hier wel meerdere gebruikers die beginnen te dreigen...
Zoiets versterkt het beeld dat alle vuurwerk liefhebbers tokkies zijn, en dat zijn ze heus niet allemaal.

Laat ons allemaal ff normaal doen en gewoon de discussie aangaan.

Buiten het feit dat beide situaties volgens de wet strafbaar zijn, zegt het mij genoeg dat de prioriteit bij het opsporen van 1.1 ligt.

De prioriteit was altijd al 1.1 volgens mij.

Maar ze treden nu zo hard en overdreven op dat het niet bij 1.1 zal blijven.
Deze traditie moeten en zullen ze kapot maken, of het nou legaal of illegaal is.

Daarom vind ik het persoonlijk niet zo handig om de overheid aan te moedigen met die gekke straffen.
Er is niets om blij om te zijn als ze hiermee verder en verder blijven gaan.

Nou, we hebben het een tijdje aangekeken en na overleg binnen de groep, gaat hier een slotje op.

Voor sommigen is het lastig om fel te discussiëren, zonder daarbij de persoonlijke aanval te kiezen. Ook omdat er een aantal bedreigingen over en weer zijn geweest, sluiten we dit topic. Het draagt gewoon niet bij aan de gezonde spanning en sfeer die we hier in de laatste twee weken van het jaar willen hebben. Mensen, geniet van de tijd, het is bijna weer voorbij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan