Black Widow

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2027
Artikelnaam: Black Widow
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 1,8 gram
Aantal Schoten: NVT
Effectomschrijving: 20 originele black widows, maximaal afgevuld. Speciale papier constructie voor schellere en extreme knallen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 50/20
Richtprijs: ...

attachment.php

Laatst bewerkt:
Tsja wat moet je hier nu weer van zeggen. Als je ziet wat onze oosterburen aan knalwerk op de markt brengen de laatste twee jaar, valt dit totaal in het niet.Ach Nederland ook met z'n eigen regeltjes.:bonk:

Interessant product. Lijkt me toch niet dat er een strijkkop op zit?
Heb eens gecheckt en het lijkt dat noch het Vuurwerkbesluit, noch de RACT ook maar iets zegt over frictie-ontstekers, strijkkoppen, of andere dingen in die trant. Zou bijna zweren dat ik dit jaren geleden wel heb zien staan.
Zou het dat men het vorig jaar aangepast heeft, tegelijkertijd met het toevoegen van compoundvuurwerk aan bijlage I? Bij 'bangers' staat enkel 'maximaal 2,5 gram zwart buskruit'.

UPDATE: Laat maar. Artikel 2(3) RACT:
3 Consumentenvuurwerk is niet voorzien van een wrijvingsontsteker, met uitzondering van Bengaalse lucifers en schertslucifers.

wow die zien er vet uit ! bij mij in de buurt heeft de dealer dit ook in zijn assortiment. ben vooral benieuwd naar de knal, ze zien er wel gaaf uit ! ik zag op de site dat ie bij ons 4,99 kost, op zich is dit heus wel te doen..... maar kan ook zijn dat dit de prijzen van vorig jaar zijn ? omdat de site gesloten is en deze rotjes al op stonden ? ach ja wat maakt het ook uit :P ik ga ze misschien wel een pakje uitproberen ;) natuurlijk een filmpje maken voor de mensen die nieuwsgierig zijn.

wow die zien er vet uit ! bij mij in de buurt heeft de dealer dit ook in zijn assortiment. ben vooral benieuwd naar de knal, ze zien er wel gaaf uit ! ik zag op de site dat ie bij ons 4,99 kost, op zich is dit heus wel te doen..... maar kan ook zijn dat dit de prijzen van vorig jaar zijn ? omdat de site gesloten is en deze rotjes al op stonden ? ach ja wat maakt het ook uit :P ik ga ze misschien wel een pakje uitproberen ;) natuurlijk een filmpje maken voor de mensen die nieuwsgierig zijn.

Prijs kan niet van vorig jaar zijn omdat het een nieuw artikel betreft :)

Maximaal afgevuld. Geloof er eerlijk gezegd niets van. Je hoopt natuurlijk stilletjes dat je het mis hebt.:rolleyes:

Als je gewoon een goede losse knaller wilt en je hebt een klein budget dan moet je de colpo thunder van vuurwerkmania of de mega korsar van rubro kopen. En wacht dan tot na de jaarwisseling of andere mensen deze black widow hebben geprobeerd. Dan kan je deze altijd volgend jaar proberen.

Laatst bewerkt:
Zal die goed knallen, of zal die tegenvallen, dat is de grote vraag...
Zit aan de bovengrens van mn budget, zal ik deze proberen of toch maar op safe gaan en voor €4,50 de Thunderstrikes van Weco halen, daarvan weet ik dat ze voor ons landje toch loeihard gaan. Twijfels twijfels, als ik dat laatste doe, kan ik toch weer een pak Silver Thunders erbij halen huhuhu moeilijk moeilijk

Zal die goed knallen, of zal die tegenvallen, dat is de grote vraag...
Zit aan de bovengrens van mn budget, zal ik deze proberen of toch maar op safe gaan en voor €4,50 de Thunderstrikes van Weco halen, daarvan weet ik dat ze voor ons landje toch loeihard gaan. Twijfels twijfels, als ik dat laatste doe, kan ik toch weer een pak Silver Thunders erbij halen huhuhu moeilijk moeilijk

Heb je geen rubro of vuurwerkmania in je omgeving?

Back
Bovenaan