Cannonade 120'S [COMPOUND]

Deze ziet er goed uit, had hem nog niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat dit productie is, afwachten op straat films en next year misschien.

Zeer leuke box! helemaal met de freakprijs. Enige wat mij opvalt is, is dat de officiële productfilm anders is dan de films van de demo? welke versie kunnen we nu verwachten?

Ziet er erg goed uit, echter is 1500 gram kruit niet te weinig om het resultaat op de filmpjes te krijgen? Dat weerhoudt mij er toch van om hem nu al te bestellen.

Ziet er erg goed uit, echter is 1500 gram kruit niet te weinig om het resultaat op de filmpjes te krijgen? Dat weerhoudt mij er toch van om hem nu al te bestellen.

Dat dacht ik ook maar sta er in de straat toch een stuk dichter op en vind deze box vooral mooi vanwege het tempo en de opbouw. Prijs van 90 euro is ook prima te doen

Ik heb gewoon de gok genomen en deze gekocht.
Ik vind hem op video goed over komen.
We hebben een smalle straat dus dan is die toch groot. :D

Qua effecten, opbouw, schietrichtingen en tempo vind ik dit echt de perfecte bak.
Met gemiddeld 12,5 gram is echt wel iets moois mogelijk, maar zo mooi?
Ik twijfel nog even door, waarschijnlijk tot de eerste demo waar productie geschoten wordt :p

Ik vond het ten opzichte van de importeursdemo net niet.. qua tempo, burst en volheid van effecten.
Uiteindelijk een prima box hoor, maar de lat ligt hoog tegenwoordig:D

Vond deze persoonlijk een van de mindere van de avond. Zeker als je kijkt naar boeket grote ten opzichte van de andere bakken die geschoten zijn

Ik was zelf niet onder de indruk van dit product, eerste stuk is slap en over het algemeen boeketten minder vol als andere artikelen voor dezelfde prijs. Ik zou hem zelf niet kopen.

Phiough... Ik hoop voor ze dat dit een nat exemplaar is geweest. Hier op deze demo is het een slap aftreksel in vergelijking met de importeurs-demo! Ik wacht nog een demo af en anders cancel ik mijn bestelling...

Ik was zelf niet onder de indruk van dit product, eerste stuk is slap en over het algemeen boeketten minder vol als andere artikelen voor dezelfde prijs. Ik zou hem zelf niet kopen.

Ben zo blij dat mijn onderbuik gevoel mij ervan heeft weerhouden om deze te kopen. Met sommige merken moet je echt op je hoede wezen dat is helaas maar weer eens bewezen. Krijg nu toch vraagtekens bij de mega6.

Back
Bovenaan