[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Superleuke actie weer, VCW en VWT!
Ik ga proberen er weer wat moois van te maken...
Hierbij mijn eerste inzending.

Succes allen!!!

Kerstkaart VWT-VWC 1 - RenzoS.jpg

Mag je met deze prijsvraag meedoen als je niet aan alle 9 voorgaande prijsvragen hebt meegedaan? dacht me te herinneren dat dat vorig jaar wel vereist was?

EDIT: volgensmij gaat het nakijken van deze prijsvraag lang duren gezien het aantal inzendingen wat nu al binnen is én de mooie prijzen die er te verdienen vallen!:D:bonk:

Mag je met deze prijsvraag meedoen als je niet aan alle 9 voorgaande prijsvragen hebt meegedaan? dacht me te herinneren dat dat vorig jaar wel vereist was?

EDIT: volgensmij gaat het nakijken van deze prijsvraag lang duren gezien het aantal inzendingen wat nu al binnen is én de mooie prijzen die er te verdienen vallen!:D:bonk:

Je bent misschien in de war met de 'hoofdprijs'. Er is nog een loting voor een prijs voor iedereen die aan alle prijsvragen heeft meegedaan. Maar dat staat los van deze vraag.

Mijn inzending:
Helaas wilde de afbeelding niet groter worden maar ik hoop dat ie goed te zien is.
Naamloos.jpg

Bijlagen

• vwt.jpg
    vwt.jpg
    144,8 KB · Weergaven: 0
3e4jvi9466.png

Ik ben geen held in computeren dus heb er de hele middag voor gezeten. De achterliggende gedachte lijkt mij wel goed uitgewerkt zo; een kerstkaart in de stijl van de Volt! boxen.

Ik vind de designwedstrijden toch altijd het leukst... niet dat ik er super goed in ben, maar ik ben meestal wel redelijk tevreden... Hierbij mijn eerste creatie:

10-vwt1.png

Leuke winactie weer! :kerst:
Ik ben even creatief geweest! Hopelijk kan de originaliteit van mijn inzending gewaardeerd worden! :angel:

Back
Bovenaan