The Corolla [Compound]

Zekers kan dat heb ff z’n tijd nodig 100% zeker weten dst dit straks een klassebak is in de straat en dst moet wel heb deze als t goed is straks 2x in de straat...

Ik hoop het ook, heb hem zelf ook namelijk besteld, mag hem morgen zelf beoordelen tijdens de demo van fuego fireworms

Hopelijk een vocht probleem. Valt mij zwaar tegen deze box, had er op basis van de winkeliers demo toch wel hoge verwachtingen van. Ga er een nachtje over slapen, misschien dat ik hem nog ga omruilen bij mijn dealer

Maar de Limited box komt uit dezelfde boot toch? Tuurlijk kan er dan verschil zitten in de plaats waar dit product lag in de container, maar het lijk me sterk dat dit door vocht komt en de Limited edition 1 helemaal nergens last van had. Dat verschil lijk me dan te groot.

Maar de Limited box komt uit dezelfde boot toch? Tuurlijk kan er dan verschil zitten in de plaats waar dit product lag in de container, maar het lijk me sterk dat dit door vocht komt en de Limited edition 1 helemaal nergens last van had. Dat verschil lijk me dan te groot.

Wie zegt dat ze op de zelfde boot zaten

Elk jaar zelfde gelul vocht bla bla . Zeg niet dat het niet kan maar verwachten we ook niet te veel tegenwoordig. Alleen jammer als dit is wat we zien. Maar voor de huidige prijs wel een groot verschil

Hij is niet verkeerd hoor. Maar vergeleken met de andere producten die geschoten zijn was dit beduidend de minste!

Aj, die komt inderdaad een stuk minder over dan de demo. Effecten komen wat mager over zo, tempo vind ik wel weer goed.

Ik heb hem zojuist gefilmd in Aalsmeer :)
Ik vond het een heel aardige box! De boeketten zijn flink groot en netjes uitgewerkt. De knal was wel erg hard. Beetje 4 gram flash-achtig hard...dus dat vond ik wel verdacht, als je bedenkt dat de box in Orthen gisteren tegenviel.
Maar wellicht gewoon variatie binnen de productie, dat dit toch gewoon productie was en geen sample.

Bedankt voor het delen van de film DarkSoul. Vanavond ook The Corolla in actie gezien en ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg heb genoten van deze box. Het blijft speculeren en alleen Fuego of Evo kan dit bevestigen of ontkrachten, maar ik vermoed dat het hier ging om een sample, daar de burst duidelijk harder was dan de overige producten die zijn geschoten tijdens de demo. Ik hoop echter dat dit gewoon productie was, want alles klopte. De comet tails, color tips als het Corolla effect waren allen perfect uitgevoerd en ook het constante tempo kon ik erg waarderen.

Ik heb hem zojuist gefilmd in Aalsmeer :)
Ik vond het een heel aardige box! De boeketten zijn flink groot en netjes uitgewerkt. De knal was wel erg hard. Beetje 4 gram flash-achtig hard...dus dat vond ik wel verdacht, als je bedenkt dat de box in Orthen gisteren tegenviel.
Maar wellicht gewoon variatie binnen de productie, dat dit toch gewoon productie was en geen sample.

Stond vlak achter je, maar heb je niet herkend :D

Voor mij eens van de favorieten van de avond!

Blijft een dubbeltje op z'n kant dit hoor, ik krijg steeds meer kruitkriebels voor de jaarwisseling en de ervaringen dan :D

Als ik de films vergelijk zie je bij orthen vertraging tussen het aantal schoten, bij Aalsmeer zie je dat niet dus daar is het een sample en bij orthen productie.

Maar kan het mis hebben, het is een mooie bak maar had er meer van verwacht.

In Aalsmeer was elke cake afzonderlijk voorzien van een ontsteker, en drukten ze die handmatig weg. Dat idee kreeg ik tenminste. Dus als ze op het juiste moment op de knop drukten, was er geen pauze te zien.

In Aalsmeer was elke cake afzonderlijk voorzien van een ontsteker, en drukten ze die handmatig weg. Dat idee kreeg ik tenminste. Dus als ze op het juiste moment op de knop drukten, was er geen pauze te zien.

We gaan het de 31ste zien, maar in orthen live gezien en voor mij de minste nieuwe bod van evo. Maar zijn te veel verwend denk ik ��

Back
Bovenaan