Cruel Traction

Ja hoor, ik doe het al jaren zo bij al mijn cakes die ik doorlont. Dit werkt vooral een stuk handiger dan folie, dat scheurt zo gemakkelijk weer kapot. De lonten branden onder de tape door. De tape laat uiteindelijk wel los, maar de buffer van de tape (zeker aan 2 kanten in het geval van de Cruel Traction) is meer dan voldoende om vonkoverslag te voorkomen.

Ik plak overigens de lontjes vast met gewoon schilderstape, en dan één of twee laagjes aluminium tape eroverheen. Heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Deze tape werkt indd. Super. Gebruik het ook al jaren..
Ik gebruik dan geen schilders tape. Maar mini tyraps. Voor de lonten en dan deze tape eroverheen

Hier mijn filmpje van afgelopen oud en nieuw. Zal er mar niet veel over schrijven, gewoon een top bak met heerlijke salvo's en leuke kleuren en effecten.

Gefilmd met een extra voorzet groothoek lens, boeketten komen hier kleiner over dan ze daadwerkelijk zijn.

Stond bij mijn winkel bij de OP=OP en heb er nog 1 kunnen bemachtigen gelukkig. Hoop niet dat deze eruit gaat, ondanks dat het steeds ietsje minder lijkt te worden met de jaren.

Stond bij mijn winkel bij de OP=OP en heb er nog 1 kunnen bemachtigen gelukkig. Hoop niet dat deze eruit gaat, ondanks dat het steeds ietsje minder lijkt te worden met de jaren.

Ga daar maar wel van uit.
Het zelf doorlonten van cakeboxen/cakes is iets wat van de overheid niet mag.
Dus helaas zal dit schatje er uit gaan.
Ik weet niets officieel, maar geniet ervan nog het kan.

Dit jaar had ik de 2017 versie. Volgens sommige zou deze minder zijn als voorgaande jaren. Ik heb er niks van gemerkt. Wederom mega boeketten en keiharde burstknallen. En ik hou echt van die salvo schoten, geweldig. Maar dit kan persoonlijk zijn. Volgend jaar zit hij gewoon weer in de collectie, net als voortgaande jaren.

Dit is echt een saaie box!
In mijn ogen geen 150 euro waard.
Ik had hem in de freakactie voor 100 euro, maar zelf voor 100 euro koop je een betere box.