[Vuurwerktotaal WINACTIE - 3 -2018] Win een White Red Rebel!

Yess! Ook een white red rebel gewonnen. Wilde deze sowieso nog graag beatellen dus dit komt super uit zo! Thx vuurwerktotaal:applause:

Yes yes yes :) geweldige om deze cake te winnen en straks in me straat er bij te hebben staan :)

Heeeel erg bedankt vwc en vuurwerktotaal :)

Gefeliciteerd winnaars! Lekker cakeje :wink: Gelukkig prijsvraag 2 al gewonnen want man wat had ik er veel fout :bonk:

Even een vraagje aan de andere winnaars, heb een paar weken geleden netjes een bericht gekregen van VWT en mijn gegevens doorgegeven. Echter sindsdien niets vernomen over het afhaalbewijs. In het bericht staat “kan enkele dagen duren”, maar inmiddels zijn er 2 weken overheen gegaan. Hebben jullie al een afhaalbewijsje binnen?

Even een vraagje aan de andere winnaars, heb een paar weken geleden netjes een bericht gekregen van VWT en mijn gegevens doorgegeven. Echter sindsdien niets vernomen over het afhaalbewijs. In het bericht staat “kan enkele dagen duren”, maar inmiddels zijn er 2 weken overheen gegaan. Hebben jullie al een afhaalbewijsje binnen?

Ook nog niks ontvangen..maar alle tijd nog gaat helemaal goed komen :)@kruitstress

Back
Bovenaan