Supertolles 6

Zijn inderdaad nieuw dit jaar, zullen dus nog even moeten wachten op straatfilmpjes. Wel mooi nieuws, hij is inmiddels ook gearriveerd in Nederland.

Tsja wat had je er eigenlijk nog meer van kunnen verwachten? Natuurlijk is dit waar voor je geld wanneer dit je budget is en je zoveel mogelijk ervan wilt kunnen genieten. Maar kwalitatief gezien komen de effecten in het rijtje Heavy 3/Messier etc.

Prima assortiment voor het geld. Had stiekem gehoopt dat hij net wat beter presteerde, maar eigenlijk kan je er niks van zeggen.

Vind het voor het geld echt een prima assortiment. Bij lange na niet te vergelijken met anderen assortimenten, maar ik vind het mooi spul voor in de vooravond.

Prima assortiment om erbij te hebben en te stoken in de vooravond. Precies zoals ik hem verwacht had, geen grootste effecten, een beetje zoals de Big Five van Burn-It.

Net deze opgehaald, leuk doosje maarrrr.... geen reservelonten? Iemand suggestie of/hoe ik deze kan doorlonten?

Dan wordt het knutselen voor gevorderden. Label en karton los scheuren, op zoek naar de laatste tube (lont volgen) en vanaf daar doorverbinden met visco van de volgende cake

Erg leuk ass. De laatste cake was all at once ook een verrasing ! Maar erg volle boeketten int echt ! Veel beter als de product video

Back
Bovenaan