Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik had de zena sky high whistle besteld, maar lees nu dat 'ie niet uitgeleverd word dit jaar. Jammer..ik zat echt op zulke fluiters te wachten. Ik lees dat er wat dezelfde nieuwe cakes zijn, zoals the gunner en borabora van lesli. Ik hoop dat er nog zoiets komt.

Weet iemand of de collectie op de webshop nog een beetje verandert gedurende de komende weken? Kon me herinneren van voorgaande jaren dat er af en toe aan aantal producten werden toegevoegd maar weet niet zeker meer.

Vindt het bijvoorbeeld jammer dat ze de der hammer van VWT niet verkopen terwijl ze best redelijk wat producten van VWT in het assortiment hebben.

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst bij Valk besteld. Op de orderbevestiging staat dat ik dit met 2 personen moet ophalen. Is 29kg totaal. Wat zijn jullie ervaringen? Wordt hier daadwerkelijk naar gekeken? Even afgezien van de persoonlijke verantwoordelijkheid.

Gisteravond weer de laatste bestelling de deur uit gedaan bij de normale site en had er al eerder een bij VPD gedaan. Kom er al zo'n jaar of 5. Bevalt prima! Aardig personeel en korte wachttijden. Als er iets mis is met je bestelling kan je gewoon weer naar binnen en lossen ze het gelijk op voor je. Als iets niet uitgeleverd kan worden (zoals mijn Visions of Ecstasy vorig jaar krijg je een vervanger. Als je aangeeft daar niet tevreden mee te zijn mag je iets anders uitzoeken. Rij er graag 80km heen en 80km terug voor!

Ik heb al een grote bestelling gedaan en staat geplant om 28 december om 9 uur op te halen. Wilde echter alleen crackling cry 2.0 er nog bij bestellen. Echter kan ik niet meer aan klikken op 9 uur 28 december om het op te halen. Is het mogelijk om een andere tijd te kiezen en dat valk het dan samenvoegt met de andere bestelling? Een andere ptie is om het tijdens de losse verkoop er bij te kopen. Ik weet echter niet op tijdens de losse verkoop de prijzen dan hoger zijn.

Heb gister besteld en had hetzelfde probleempje, ik had al 2 bestellingen staan op 29e rond 9 maar dat blok was vol, de dichtstbijzijnde 7:30 gekozen en gebeld of dit een probleem was als ik het ophaal rond 9 met mijn andere bestellingen. Ze zeiden dat het wel kon. Maar als iedereen dat gaat doen dan klopt er natuurlijk weer niks van die blokken haha

Ik heb al een grote bestelling gedaan en staat geplant om 28 december om 9 uur op te halen. Wilde echter alleen crackling cry 2.0 er nog bij bestellen. Echter kan ik niet meer aan klikken op 9 uur 28 december om het op te halen. Is het mogelijk om een andere tijd te kiezen en dat valk het dan samenvoegt met de andere bestelling? Een andere ptie is om het tijdens de losse verkoop er bij te kopen. Ik weet echter niet op tijdens de losse verkoop de prijzen dan hoger zijn.

Ze hebben het vuurwerk alwel klaarstaan van eerdere bestellingen, dus normaal gesproken zal dat moeilijk gaan. Maar omdat je om 9 uur de 28e je 1e bestelling hebt denk ik dat je het beste even valk kan bellen. Moet vast goedkomen

Is het bij iedereen goed verlopen wat betreft het gratis vuurwerk bij Vuurwerk Per Doos? Op mijn totaalbedrag had ik recht op de Valk Limited 150 maar kreeg eerst een Valk Professional 40. Na enig overleg dus alsnog de Valk Limited 150 meegekregen (hier blijkt overigens gewoon het Power Assortiment in te zitten). In plaats van een karton The Junk maar 10 losse meegekregen omdat de kartonnen verdeeld moesten worden over meerdere personen, vreemd want de webshop is toch gekoppeld aan de voorraad per karton?. Dat werd opgelost door voor 110 euro nog wat uit te mogen zoeken. Voor alsnog tevreden, communicatie blijkt wel essentieel elk jaar. Tot volgend jaar maar weer :bye:

Back
Bovenaan