gerwin1000
VWC lid
Helemaal niet nodig en zonde van de effecten. Gewoon zoals die is is deze bak indrukwekkend genoeg vind ik.
Heb hem al 2jaar los geschoten en inderdaad indrukwekkend

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal niet nodig en zonde van de effecten. Gewoon zoals die is is deze bak indrukwekkend genoeg vind ik.
Heb hem al 2jaar los geschoten en inderdaad indrukwekkendAlleen toen had ik nog de oude versie en deze schiet in s shape vandaar. Als finale heb ik 4x rotp gevolgd door 9 secret salutes en dacht misschien all in once spanish erachteraan
![]()
Ik ben op zoek naar een goede standaard voor het bevestigen van draaizonnen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Welk surex blok bedoel je ?
Troublemaker heeft ongeveer het aantal schoten , en ongeveer 30mm .
Ff meten misschien en dan zou ik cake 3 (unleashed fury net voor cake 4 van de tb plaatsen .
Als het een ander surex blok is dan eerst de filmpjes bekijken![]()
Hoe voorkomen jullie dat een show producten gaan bevatten die je los altijd vet vindt, maar wellicht geen mooie show maken.
Voorbeeld:
Ik ben gek op salvo cakes, pounding napalm, mad twister, cruelty, allemaal dik! Dan denk ik, lont ik ze aan elkaar door, maar wellicht is dat helemaal niet meer zo tof.
Snappen jullie wat ik bedoel?
Hoe beginnen jullie zo'n opzet zegmaar.
Budget voor showtje is zo'n 400 euro. En mensen waarvoor ik 'm schiet hebben zeer lage standaarden voor vuurwerk (zijn snel onder de indruk). Verder hoef ik geen enorm doorlopend ding, maar gewoon interessante elementen, een pauze hier en daar maakt dus niks uit.
Hoe voorkomen jullie dat een show producten gaan bevatten die je los altijd vet vindt, maar wellicht geen mooie show maken.
Voorbeeld:
Ik ben gek op salvo cakes, pounding napalm, mad twister, cruelty, allemaal dik! Dan denk ik, lont ik ze aan elkaar door, maar wellicht is dat helemaal niet meer zo tof.
Snappen jullie wat ik bedoel?
Hoe beginnen jullie zo'n opzet zegmaar.
Budget voor showtje is zo'n 400 euro. En mensen waarvoor ik 'm schiet hebben zeer lage standaarden voor vuurwerk (zijn snel onder de indruk). Verder hoef ik geen enorm doorlopend ding, maar gewoon interessante elementen, een pauze hier en daar maakt dus niks uit.
Goede avond freakzzzz,
Kunnen jullie me helpen... ik ben opzoek naar een mooie finale box wie heeft er een paar aanraders!