[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kon het niet laten om nog even een 4 seasons te bestellen voor een mooie prijs :bonk:
Zoals hier boven al is gezegd namens mij ook bedankt voor de actie!

Graag gedaan, Freaks! De laatste 3 uur gaat in. Profiteer zolang het nog kan. En bespaar ons daarna aub mailtjes met verzoek voor uitzonderingen, een keer houdt 't op. ;)

Bedankt weer voor de top acties inderdaad. Toch best wat leuk spul bij elkaar weten te krijgen zo. Tot de 28e! :D

Graag gedaan, Freaks! De laatste 3 uur gaat in. Profiteer zolang het nog kan. En bespaar ons daarna aub mailtjes met verzoek voor uitzonderingen, een keer houdt 't op. ;)

Volgens mij zijn jullie (bijna) de enige die diep in december door gaan met freak acties.
verdient echt een dikke duim omhoog:thumbup::thumbsup::thumbsup:

Helemaal blij met alle mooie producten! Verder uiteraard bedankt voor alle geweldige aanbiedingen en hulp bij de bestellingen.

Bedankt weer dit jaar voor de mooie actie. Heb goed gebruik gemaakt in Januari en oktober van de openingsactie, zo heb ik een paar cakes gratis erbij gekregen. Ook weer zoals ieder jaar het grootste assortiment van alle freakacties. En dat jullie het druk hebben en vooral rond deze tijd is natuurlijk bekend, dat is helaas voor ons zo maar voor jullie eigenlijk ook weer een compliment. Ik zie jullie de 28e! En ik laat jullie 1 januari weten hoe de Breda box was :)

Heren,

Grote dank voor het brede assortiment en daarbij de fantastische outlet en freak prijzen. We zijn weer dubbel en dwars geslaagd.

Een dikke pluim voor het vriendelijke, behulpzame en professionele personeel.

Inderdaad, bedankt voor alles geweldige acties. Heel veel succes de komende weken.

Wij willen iedereen hier bedanken voor de interesse en de vele bestellingen. Jullie hebben je best gedaan, nu mogen wij aan de bak om alles netjes uit te leveren. :)

Super om alle lovende reacties te lezen.

Natuurlijk zijn jullie altijd welkom om een bakkie koffie te komen drinken in onze showroom of een biertje!

Nogmaals dank en tot de afhaaldagen.

Bedankt voor alles! Voor mij de eerste keer dit jaar maar zal vast allemaal wel goed gaan. En zo niet, dan toch��

Vorig jaar was het voor ons de eerste keer, dik tevreden en goede service! Ook dit jaar weer volop geprofiteerd van de freakactie, top weer. Nu aftellen naar de 28ste! :D

Bedankt voor de geweldige aanbiedingen, Vuurwerk Breda. Er zaten zeker veel interessante producten en prijzen bij! Heel veel succes de komende tijd, maar bovenal; geniet er zelf ook van!

Eerste jaar Breda voor mij, met de black friday acties, drie transbombertjes besteld. Aankomend seizoen wordt dit denk ik mijn “hoofd” winkel, wat een aanbod en goed bereikbaar voor mij. Bedankt alvast en zeer benieuwd naar de winkel!

Bedankt voor de goede aanbiedingen, mooie collecties maar bovenal de service. Vorig jaar voor het eerst, dit jaar natuurlijk nog een keer.

Op instagram kwam voorbij dat de DumBum singleshot weer beschikbaar is, echter niet op de site te vinden.
Zijn deze al op of moeten ze nog op de site komen? :D

Wauw jullie hebben niet stil gezeten zeg, de freak verkoop is misschien gestopt maar gelijk een liefhebbers avond en middag organiseren en wederom kans om vuurwerk te winnen!

Wauw jullie hebben niet stil gezeten zeg, de freak verkoop is misschien gestopt maar gelijk een liefhebbers avond en middag organiseren en wederom kans om vuurwerk te winnen!

Waar haal jij die informatie vandaan HardBeat?

Thanks for sharing alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan