Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, en hij stond tussen de Transbomber en de 4seasons, die beiden kurkdroog waren.
Voor €29,99 kun je sowieso nooit een bult vallen. Dus mocht je nog Mania spullen willen bestellen dan zou ik het nu doen en dit bakje meepakken.
Pyro monday deal is niet in combinatie met gratis Vuurwerk.Misschien deze box met een Espada Palms en 2 aansteeklontjes erbij. Dan kom je op het bestelbedrag en betaal je voor beide boxen 130,- euro en krijg je er ook nog voor 25 euro gratis vuurwerk bij met een veiligheidsbril. Niet slecht als ik het zo bekijk. Had ik het budget of tijd om af te steken, had ik deze combi gekocht.![]()
Pyro monday deal is niet in combinatie met gratis Vuurwerk.
Vinden jullie dit nou echt een topper? Lijkt mij te eentonig, en leek me ook niet enorm kwa boeketten. Was vorig jaar een enorme hype omheen. (heb hem zelf nooit gehad)
Liever dit, of een andere (gevarieerde) compound voor dezelfde prijs?
Pyro monday deal is niet in combinatie met gratis Vuurwerk.
Vinden jullie dit nou echt een topper? Lijkt mij te eentonig, en leek me ook niet enorm kwa boeketten. Was vorig jaar een enorme hype omheen. (heb hem zelf nooit gehad)
Liever dit, of een andere (gevarieerde) compound voor dezelfde prijs?
Hier in de straat was het de flop van de avond. We hadden er misschien iets te veel van verwacht en hij kwam dan ook echt nét van de boot af. Een jaartje drogen doet vaak wonderen.
Dan heb je waarschijnlijk een te vochtige box gehad. De Red Maroon presteerde bij mij prima.
Ik was sowieso nog van plan de Espada Palm Box te bestellen. Normaal krijg je er die losse cake bij. In dit geval 3 tientjes meer voor een Red Maroon. Niet slecht. Dat gaat 'm wel worden denk ik. In de winkelwagen staat er nu ook gewoon nog gratis vuurwerk bij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen..
Hoe werkt de korting? Ik krijg gewoon de red maroon voor €99 te zien.