Evo Bomber [Compound]

Deze box kwam gister prima over bij de demo in Milheeze. Een lekker tempo, zo zie ik het graag bij de i-shape boxen. Effecten waren niet heel groot, maar wel sierlijk door alle kleuren. Prima box dit voor de aanbiedingsprijzen waarvoor ze voorbij komen.

Deze nu twee keer gezien, maar hij kan me nog steeds niet echt bekoren.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik me vergist had door deze niet te hebben besteld, maar hij kon me ook gisteren niet overtuigen. Wellicht komt het door door de crackling, maar deze is het voor mij als rambak niet.

Volg met interesse deze discussie en ook de best wel genoten van de mooie filmpjes van deze EVO box.
Ik wil dit OJ na de, (ook nieuwe) Acatenango eigenlijk afsluiten met een beetje lekkere Rambox!
Vorig jaar een Transbomber gehad en die beviel op dat gebied zeer goed!
Zit nu te twijfelen of ik ga afsluiten met deze nieuwe EVO of toch maar weer de TB?,....
Goede raad, altijd welkom!,...:-)

Volg met interesse deze discussie en ook de best wel genoten van de mooie filmpjes van deze EVO box.
Ik wil dit OJ na de, (ook nieuwe) Acatenango eigenlijk afsluiten met een beetje lekkere Rambox!
Vorig jaar een Transbomber gehad en die beviel op dat gebied zeer goed!
Zit nu te twijfelen of ik ga afsluiten met deze nieuwe EVO of toch maar weer de TB?,....
Goede raad, altijd welkom!,...:-)

Heb afgelopen jaar de transbomber 2017 geschoten, vond deze qua opbouw en vooral tempo beduidend minder dan de 2016 versie. Ik vind de verschillende kleuren in de EVO Bomber schitterend, heb hem per 2 als pré finale

Op basis van de filmpjes heel blij deze dit jaar in mijn assortiment te hebben. Precies wat ik ervan verwacht/gehoopt had.

Thanks for sharing!

Groot verschil nog in lengte tubes van deze 25mm Bomber met 30mm Corolla. Je kunt het effect krijgen dat Bomber lager schietend en met crackling willows een vetter effect gaan geven dan de wat hoger burstende Corolla...wordt leuke jaarwisseling qua Evo :)

Evo bomber is 2/1 en corolla 1/1. Ik denk dat je bij de corolla de buitendoos ziet waar nog een kooi onder zit normaal en bij de bomber is dit niet het geval

Is gewoon exact dezelfde buitendoos toch? Lijk me dat die theorie dan niet klopt. Je ziet de Spectacle 100 er ook naast met veel hogere tubes en die is 30mm. En de limited edition 3 met dezelfde lage tubes en die is 25mm. In het algemeen zijn de tubes van 30mm cakes ook gewoon veel langer.

Back
Bovenaan