Rijswijkse vuurwerkhal

Zag op FB dat de webshop weer geopend was, gelijk even gekeken ze hebben dit jaar weer een mooie collectie, met als boxen een luxe probleem genoeg goeie topboxen om uit te kiezen, binnenkort maar even een bestelling plaatsen

Als tegenprestatie moet Bram rondleidingen geven tijdens de open dag, hij weet inmiddels alles van de Vuurwerkhal door het vele uren koffiedrinken bij Frits.

Ik zie toch wat uitdagingen bij het bestellen via de site:
- Heb een code gekregen via de post, wanneer ik deze invul dan zie ik niets gebeuren? Bij opnieuw invullen komt de melding dat deze al is toegevoegd.
- Ik zie 444 punten in mijn account staan, maar kan deze niet inwisselen voor gratis vuurwerk? Hoe werkt dit dan?

Iemand een idee?

Ik zie toch wat uitdagingen bij het bestellen via de site:
- Heb een code gekregen via de post, wanneer ik deze invul dan zie ik niets gebeuren? Bij opnieuw invullen komt de melding dat deze al is toegevoegd.
- Ik zie 444 punten in mijn account staan, maar kan deze niet inwisselen voor gratis vuurwerk? Hoe werkt dit dan?

Iemand een idee?

Hey Bert!

Je kan de code meenemen tijdens het afhalen. Ik begreep, toen ik op de koffie was, dat er problemen zijn met sommige codes. Als je de code meeneemt tijdens het afhalen dan krijg je meteen je kado mee.

Wat betreft de spaarpunten. Rechts onderin het winkelmandje staat het totale aantal punten. Je kan een gratis artikel uitkiezen t.w.v. de punten of minder. Dit doe je door op 'toevoegen aan gratis vuurwerk' te drukken.

Gr. Bram

Heb mijn bestelling compleet doorgevoerd vandaag in de bus 2x post:p 2 codes ik zal het meebrengen, al zit er nog wel wat te kriebelen, veel keuze veel moois.

geen demo dit jaar door slechte weer omstandigheden erg jammer maar begrijpelijk, trieste is kost altijd klanten die het in het echt willen zien.

Back
Bovenaan