Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je kunt aantonen dat je een goedgekeurde standaard in bezit hebt, hoef je bij een andere winkel geen nieuwe standaard aan te schaffen![]()
en hoe moet je dat aantonen dan? Een foto maken en meenemen?
Laat dat foto maken maar weg, gewoon de echte standaard meenemen.
Geen commentaar verder hoor, meer een gedachte: een standaard die meerdere jaren meegaat heb je in de praktijk ook niet zo veel aan. Want als je het volgende jaar weer pijlen koopt zal je er toch weer zo'n standaard bij moeten krijgen. Of je moet je standaard van vorig jaar meenemen naar de winkel om aan te tonen dat je er nog eentje hebt...
Viel mij wel op dat bij de testen de standaards verkeerd tegen de wind in geplaatst werden, als ze een kwartslag gedraaid zouden staan vallen ze nooit om. Moet er niet gewoon , net als bij elk ander product, een gebruiksaanwijzing bijgeleverd worden?
Geen commentaar verder hoor, meer een gedachte: een standaard die meerdere jaren meegaat heb je in de praktijk ook niet zo veel aan. Want als je het volgende jaar weer pijlen koopt zal je er toch weer zo'n standaard bij moeten krijgen. Of je moet je standaard van vorig jaar meenemen naar de winkel om aan te tonen dat je er nog eentje hebt...
Wat me verder opvalt is dat er zo nu en dan verontwaardiging is over dat je verplicht 5 standaards moet kopen als je bij 5 winkels pijlen besteld. Toch vind ik persoonlijk dat die €10 wat het dan zou zijn met standaard van €2 per stuk op een budget van een paar honderd euro er best vanaf kan als op deze manier pijlen behouden kunnen worden. Voor mensen met een kleiner budget is een tientje natuurlijk wel veel, maar ik ga er vanuit dat je dan niet bij 5 verschillende winkels pijlen hebt besteld.
Denk ook even aan hoeveel xtra plastic dit met zich mee gaat brengen..
ik heb al sinds dat de drie poot van lesli uitgekomen is, en dat is zeker al 10 jaar? nog nooit geen problemen gehad.
1x is hij omgeflikkerd, maar dat was een jaar voor of na de killer fog oud en nieuw toen er harde storm was. toen kon je een blok aansteken en de bij de buren 10 deuren verderop konden ze mooi genieten voor de deur![]()
Het ligt wellicht ook aan de kwaliteit pijl, maar bij mij is die standaard 2 keer uit elkaar ‘geklapt’. Het plastic waarin de pijl stond scheurde en werd rondgeslingerd. De laatste keer met vrij simpele Strike Force pijlen. Het plastic is erg dun en zal de hitte/het gas niet aankunnen. Een simpele PVC buis gaat jaren mee, dit plastic vaak amper een paar pijlen. Althans, mijn pijlen.