Delicious Thunder

In een krantje die ik door de bus kreeg zag ik dat je 2 dezelfde kreeg. Hij is wel lekker herstelt hoor, die sterren moet je maar voor lief nemen.

In een krantje die ik door de bus kreeg zag ik dat je 2 dezelfde kreeg. Hij is wel lekker herstelt hoor, die sterren moet je maar voor lief nemen.

Helemaal mee eens. Ik heb de Delicious Thunder gezien tijdens de demo van Quartel afgelopen zaterdag. Ik had er niet heel veel meer van verwacht, maar ik was blij verrast. De burst is echt goed en zoals MasterBSC al zei, die sterren moet je voor lief nemen en ik stoorde me er zeker niet aan. De salvo's volgen elkaar mooi snel op en zeker met 2 tegelijk, want zo wordt deze cake vaak verkocht, geeft dit toch nog best wat geweld. Kortom, zeker geen verkeerde knalcake!

Staat er vaak niet op bij de Delicious Thunder, maar ik heb de 2017 versie, er staat op: 'Red tail to thunder' vroeger was dit 'Green tail to thunder'...

Gisteravond 2 afgestoken, de eerste was echt top, schoot in salvo's en hele goede knallen.

2e was meer een siercake, niet echt harde knallen.

Na weer een karton te hebben opgestookt, ben ik tot de conclusie gekomen dat het afvuren in salvo's toch wel heel jammer is. De cake's zijn moeilijk te timen, de knallen vallen tegen en er komt nog steeds een enorme teringzooi vanaf. Hopelijk lukt het Rubro ooit nog om terug te gaan naar de oude cakes, één gewoon en één finale. Of je moet zoals shellfreak hierboven meteen een karton tegelijk opstoken. Anders is het gewoon niet spectaculair genoeg.

bij mij vielen deze cakes juist in positieve zin op... erg hard! en niet meer zo traag als de versie hiervoor

Back
Bovenaan