De Vuurwerk Federatie komt met ikervaargeenoverlast.nl

Dat zou geweldig zijn Madmax, maar het lijkt mij heel sterk dat je in de buurt gaat komen van dat aantal. Ik denk dat je al blij mag zijn met 10% van het aantal wat jij noemt, al lijkt me dat al heel lastig worden.

Dat zou geweldig zijn Madmax, maar het lijkt mij heel sterk dat je in de buurt gaat komen van dat aantal. Ik denk dat je al blij mag zijn met 10% van het aantal wat jij noemt, al lijkt me dat al heel lastig worden.

Niet als je het doet zoals ik, weet je hoe groot je bereik is als mensen ook daarna hun eigen netwerk weer gaan benaderen (als is het enkel maar om een tegengeluid te laten horen). Van degene die ik via mijn telefoon geappt heb, heb ik van 80% respons gehad en die geven aan dat ze ook allemaal gestemd hebben. ook een groot deel van hen had het ook weer doorgestuurd.

Mensen zijn de betutteling zat, eerst dat gedope met Sinterklaas, nu dit weer, dus wie weet !

Ik hoop stiekem dat het AD dit Meldpunt gaat volgen en er over bericht, als er aanleiding toe is. Dus: schakel al je contacten in. Het kan zijn dat de zwijgende meerderheid bereid is om in actie te komen, nu steeds duidelijker wordt dat het menens is.

allemaal lache natuurlijk maar wat schieten we hier nou mee op ? Zou toch liever iets zien waar we echt wat mee gaan bereiken.

Dat is inderdaad wel eens vervelend, hopelijk kan daar wat aan gedaan worden.

Back
Bovenaan