Freaky Pyro
VWC lid
Bij Huisman staan ze nog steeds op de site. Zou wel balen zijn!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij Huisman staan ze nog steeds op de site. Zou wel balen zijn!![]()
dit jaar helaas komen niet
Zojuist van Zena vernomen dat het zeer close wordt of de Blitzies wel of niet op tijd in Nederland zullen arriveren.. Om deze reden hebben ze dus ook besloten het artikel preventief offline te halen.![]()
Ik denk dat Gizmo (Huisman) toch wel een betrouwbaardere bron is, en hij noemt enkel de Sky High Whistle.. Er is dus nog hoop!![]()
Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies niet gaan komen dit jaar...![]()
Ik heb van de dealer waarbij ik het heb besteld een mail gekregen met het probleem. Ik mag een nieuw product uitzoeken voor die waarde en heb een kortingscode ter compensatie gekregen van Zena twv €5,-Pfff heel jammer, ik had echt zin om deze dingen te stoken. Perfecte rauwe fluit en een mooi boeket. Ben benieuwd hoe dat wordt opgelost als je via de algemene Zena site hebt besteld.
Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies niet gaan komen dit jaar...![]()
Volgens mijn lokale zena dealer komen ze 4 januari binnen. Mijn blitzies worden vervangen door pyro shocks van lesli..
daar zou ik niet mee akkoord gaan.
die zijn totaal anders.