Rooster

Had er een aardig hoge verwachting van, maar hij overtrof mijn verwachting zelfs!
Gelukkig heb ik er zelfs nog 1 over :p

Aanrader! Veel (en goed) voor relatief weinig geld.

Ik heb de Rooster in actie gezien op de demo van Makkelie. Daar was dit echt één van de toppers van de demo. Voor de demo kende ik dit product nog niet, maar na de demo wist ik één ding zeker. Ik moest hem hebben, want alles klopt aan deze cake. De burst is echt maximaal en de spreiding is ook erg goed. De diversiteit aan verschillende kleuren bevalt me erg goed, evenals het tempo, dat mooi opbouwt naar salvo's. De voorverkoopprijs was uiterst scherp en daarom maakt dit een artikel dat je er gewoon bij moet hebben. Wel hoop ik dat de Rooster dit jaar landelijk verkrijgbaar is bij de China Red dealers. Ik zou ook het idee eens overwegen om naar het idee van de Rooster een cakebox te ontwikkelen van 4x36 schots cakes.

Ik heb de Rooster in actie gezien op de demo van Makkelie. Daar was dit echt één van de toppers van de demo. Voor de demo kende ik dit product nog niet, maar na de demo wist ik één ding zeker. Ik moest hem hebben, want alles klopt aan deze cake. De burst is echt maximaal en de spreiding is ook erg goed. De diversiteit aan verschillende kleuren bevalt me erg goed, evenals het tempo, dat mooi opbouwt naar salvo's. De voorverkoopprijs was uiterst scherp en daarom maakt dit een artikel dat je er gewoon bij moet hebben. Wel hoop ik dat de Rooster dit jaar landelijk verkrijgbaar is bij de China Red dealers. Ik zou ook het idee eens overwegen om naar het idee van de Rooster een cakebox te ontwikkelen van 4x36 schots cakes.

We zitten momenteel in China.... dit gaat zeker gebeuren, de Rooster gaat blijven en wordt nog aangevuld. Met een prachtige aanvulling in deze lijn.. hij gaat de DOG heten. en zal bij bijna alle China Red dealers verkrijgbaar zijn.

Ik snap het ook niet, waarvoor is dit nodig. Stand alone zijn ze als ik het zo inschat prima. Alleen zelfs mensen van hier roepen dat china red het beste was zowat van de avond. Tja op deze manier moet dat geen probleem zijn nee.

Stan Alone zijn ze ook prima. Als ik bij de verschillende acties niets anders tegenkom ga ik er toch nog een paar bestellen. Dus op de (Ik wil deze misschien ook nog lijst):p

Hallo luitjes.. Net met Marjan van ANO vuurwerk weer gesproken. Maar Alle China Red cacks zijn inderdaad per 4 geschoten...

Laatst bewerkt:
Hallo luitjes.. Net met Marjan van ANO vuurwerk gesproken. Alle China Red cacks zijn per 2 geschoten... Dus niet per 3 of 4!! En zijn gewoon productie cakes!!

2x2 ja. Als je de filmpjes goed bekijkt zie je op iedere post telkens 2 bombettes omhoog gaan. Aan het einde zelfs 4. Vergelijk het filmpje van de koning maar eens met die van Rickgae.

Back
Bovenaan