Something Different

Leuke gevarieerde compound. Komt op mijn eventueel-lijstje.

Vraag me welaf of ik deze dan kan ophalen in de buurt van het gooi
En idd ik doe het voor haar want dit is de rambak voor de vrouwen
Heb deze gezien in een webshop in 't Gooi voor 69,95. Zoekt en gij zult vinden. :)

Laatst bewerkt:
Heel toffe bak. Vooral naar de fish ben ik zeer benieuwd hoe deze daadwerkelijk gaat presteren. Als de effecten lekker vol zijn zoals we op de demo hebben gezien, dan is dit echt een potentiële topper. Erg gaaf.

Mooie kleuren. Leuk om een showtje rustig mee te starten. Als ik in december nog wat extra budget heb is deze een kanshebber. :)

Ik zit er ook nog op te aassen. Erg leuk voor in de vooravond in de stooksessie met de kids. Die vinden de hele harde knallen nog iets te...

Ik ga deze schieten gevolgd door de stormchaser en afsluitend de crashbox van rubro. Lijkt me een mooie combi als afsluiting voor de kids in de vooravond.

Ik ga deze schieten gevolgd door de stormchaser en afsluitend de crashbox van rubro. Lijkt me een mooie combi als afsluiting voor de kids in de vooravond.

Zelf heb ik hem ook in combinatie met Stormchaser staan! Lijkt me een mooie overgang.

Zojuist geschoten. Wat een bak! Dit is echt een must have voor freaks. 4 500 grams waaiers met hele dikke tails. Die lanceringen! Heerlijk. Schiet super breed, erg goede kleuren erin en ook hele felle crackling. Die laatste cake is echt een muur van crackling wolken. Stormchaser erachteraan past perfect. Ook de fish waren aanwezig en goed. Blij dat ik de gok genomen heb. Helaas niet gefilmd. Maar voor wie hem heeft geniet ervan!

Laatst bewerkt:
Ah zonde, deze uiteindelijk toch niet genomen, heel lang over getwijfeld. Ik ben blij dat hij top is, deze gaat op de lijst voor de outlet.

Erg gaaf! Wolff herpakt zichzelf, op een missertje wat betreft Open Fire na.
Ik wil er nog eentje en nog eentje! :D

Mega gave bak inderdaad. De tails worden er keihard uit geramd wat echt een wow effect oplevert. Gaaf ding van Wolff.

Een topper! Wat een geweld. De vrouwen en kinderen vonden deze het mooiste.

Ik had het nooit van vantevoren gedacht, maar zelfs ik vond deze box het mooiste van de avond. Zelfs mooier dan alle boxen van EVO, Pangu, Rubro, Vwt en Vwm die hier ook in de straat stonden.

Volgend jaar op de lijst. Had alleen nog maar sample gezien, maar nu de productie ook zo top bljkt te zijn mag die erbij voor volgend jaar.

Back
Bovenaan