Ik erger me de tyfus

Ach, er wil er weer eentje aandacht. Is het weer niet naar meneer zijn zin..
Het staat jou niet aan, DUS het moet veranderen, is dat niet hetzelfde als de anti-lobby probeert?
Vertellen we hun ook niet dat het van korte tijd is, dat ze het er maar mee moeten doen etc?

Zelfde geldt hier wat mij betreft. Je kop in het zand steken is not-done, en stemmingmakerij hoort er -helaas- ook bij.

Mannen echtwaar... ten eerste met een beetje verstand haal je het uit de titel, althans mij lukt het en ik ben niet de slimste. Mocht je dit onderscheidende vermogen niet hebben, dan is de laatste kolom aan de rechterkant doorslaggevend. Staat hier: Vuurwerk in de media dan open je het niet.

Ik snap dat sommige mensen het niet willen lezen maar overdrijven is ook een kunst.

Waarom gelijk zo aanvallend? Het is slechts een suggestie. Je hoeft het niet met me eens te zijn.
Het gaat er meer om dat het het plezier van het bezoeken van het forum deels wegneemt als ik alleen maar negatieve titels zie wanneer ik op ‘what’s new’ druk.

Waarom gelijk zo aanvallend? Het is slechts een suggestie. Je hoeft het niet met me eens te zijn.
Het gaat er meer om dat het het plezier van het bezoeken van het forum deels wegneemt als ik alleen maar negatieve titels zie wanneer ik op ‘what’s new’ druk.

Het was niet zo zeer aanvallend bedoeld, ik denk eerder dat je dit zo opvat vanwege mijn frustratie.

Net zoals: ik erger me de tyfus, vrij ongenuaceerd is mede door frustratie

Als jij je al zo laat beinvloeden door een paar titels? Je leest dus ook geen krant? Je zit niet op sociale media? Kijkt geen tv? Luisterd geen radio? Want ik krijg dan ook genoeg mee wat me niet zint? Maar daarom zap, scroll, tune en blader ik door i.p.v. te lezen... Zo zit de samenleving in elkaar en daar bouw je een schild voor op.

maar goed ik ga er verder ook geen worden meer aan vuil maken, ik vind dat de mods hier een uitspraak over moeten doen en daar eindigen we deze discussie.

als je een forum ziet als een online beurs waar aanbieders hun waren aanbieden en contact kunnen hebben met klanten en waar liefhebbers hun passie kunnen delen is het toch wel vreemd dat veel topics gaan over klachten en tegenstanders van vuurwerk. Stel ik ga naar een wapenbeurs in amerika (ff hypothetisch), dan wil ik ook niet tijdens de beurs continue geconfronteerd worden met tegenstanders en berichten daar van. Dan kom ik om nieuwe wapens te bekijken, nieuwe ontwikkelingen of om te praten met andere liefhebbers.

Met die insteek bezoek ik ook dit forum, maar ik vind het prima als anderen daar een andere visie op hebben. Meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.

Goedemorgen medefreaks.

Goedenavond, Sirens.

Ik erger me de tyfus aan al het negatieve vuurwerk nieuws op dit forum

Nou, nou...

Vuurwerk ligt de komende 2 maanden zwaarder onder vuur dan een kettingroker die voor de klas staat. Daarnaast geeft de media jan en alleman een podium en mag iedereen op fb tw etc maar even vinden wat de rest van nederland moet doen of laten.

Prachtig toch, dat art. 7 van onze grondwet ons allen het recht op vrije meningsuiting geeft?

Ik ben het een beetje zat om al dit 'fake news' op de site te zien.

Het liefst zou ik zien dat we geen fake news meer plaatsen en alleen de positieve nieuwsberichten.

Het gaat wel een beetje ver om alle jou onwelgevallige feiten en meningen af te doen als zijnde nepnieuws en deze vervolgens te willen censureren. Vindt je ook niet?

Wat vinden jullie daarvan?

:bonk:

Ik ben voor een #fakenews filter.

echo-chambers-echo-590e5c.jpg

"Pietje de oogarts vindt dat vuurwerk per direct verboden moet worden"

Dat is geen nieuws, dat is een mening, stemmingmakerij.

FAKE NEWS!

Wie de starter van dit topic een paar oogkleppen cadeau doet is een held. Wat laat men zich toch op de kast jagen

Hahaha...thanks :handsup:

Graag gedaan :)

als je een forum ziet als een online beurs waar aanbieders hun waren aanbieden en contact kunnen hebben met klanten en waar liefhebbers hun passie kunnen delen is het toch wel vreemd dat veel topics gaan over klachten en tegenstanders van vuurwerk. Stel ik ga naar een wapenbeurs in amerika (ff hypothetisch), dan wil ik ook niet tijdens de beurs continue geconfronteerd worden met tegenstanders en berichten daar van. Dan kom ik om nieuwe wapens te bekijken, nieuwe ontwikkelingen of om te praten met andere liefhebbers.

Met die insteek bezoek ik ook dit forum, maar ik vind het prima als anderen daar een andere visie op hebben. Meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.

je bent er nog steeds ?

Wel een goede post van jou by the way :thumbup:

Als de anti club het al voor elkaar heeft dat de vuurwerkliefhebbers elkaar al in de haren vliegt hebben ze volgens mij al de halve wedstrijd gewonnen.das toch wel lachwekkend in mijn ogen

Wil je net je gloednieuwe geweer na lange adviezen en afwegingen gaan kopen, krijg je te horen dat wapenbezit niet meer is toegestaan. Om maar even in sfeer van het bovenstaande te blijven

Goedenavond, Sirens.

Nou, nou...

Prachtig toch, dat art. 7 van onze grondwet ons allen het recht op vrije meningsuiting geeft?

Het gaat wel een beetje ver om alle jou onwelgevallige feiten en meningen af te doen als zijnde nepnieuws en deze vervolgens te willen censureren. Vindt je ook niet?

:bonk:

Nieuws op basis van feiten heb ik geen moeite mee.

Als de anti club het al voor elkaar heeft dat de vuurwerkliefhebbers elkaar al in de haren vliegt hebben ze volgens mij al de halve wedstrijd gewonnen.das toch wel lachwekkend in mijn ogen

Dat is al lang en breed gelukt, genoeg schijnheilige berichten op het forum te lezen.

De struigvogel methode en hier een pro vuurwerk bubbel creëren gaat op lange duur alleen maar tegen ons werken. Dus nee niet alleen positief maar ook negatief nieuws moet hier gewoon gedeeld kunnen worden.

en zeg nou zelf, het is toch gewoon traditie dat er negatieve berichten komen over vuurwerk. :P

Back
Bovenaan