Mega Willows [Compound]

Hele mooie compound. Mooie kleuren zo en erg mooi in salvo's. Enkel de laatste salvo's met rood, groen en blauw maakte het voor mij af. Op het demo filmpje zit die er helaas niet meer in. Toch jammer dat hij op demo wat anders uitpakt, al blijft het toch een must have.

Zijn kei harde klassieke glitter willows.
How will he die Anders noemen?

Zo als ik al zei vind ik het een topper, maar ik vind willows pas echt tot zijn recht komen als ze strak ( zonder glitter ) en sierlijk zijn. Ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Weet iemand of deze wel gewoon komt? :confused:

Geen paniek, de Noi-z krijgen ze niet naar de specificatie van Evolution op tijd klaar in China. Dat wil niet zeggen dat dit meteen geld voor andere items van Evolution, mocht dit wel zo zijn dan is Evolution wel zo eerlijk dit zsm te melden aan zijn of haar afnemers.

Deze nu ook in mijn collectie als vervanger voor de Noi-Z. Deze was afgevallen van het eventueel lijstje, daardoor was de keuze nu als vervanger van de Noi-Z makkelijk.

Dit is de enige box die in m'n top 5 lijstje staat maar die ik (nog) niet besteld heb. Ook hier dus een makkelijke keuze en deze als vervanger aangevraagd.

Deze nu ook in mijn collectie als vervanger voor de Noi-Z. Deze was afgevallen van het eventueel lijstje, daardoor was de keuze nu als vervanger van de Noi-Z makkelijk.

Bij mij is de Mega Willows ook de vervanger van de Noi-z. Goed opgelost met mijn dealer. Het is jammer maar de Mega Willows is gelukkig een prima vervanger.

Ik vertrouw volkomen op EVO, en zij zijn de enige waar de samples altijd overeenkomen met de uiteindelijke productie!

Evo heeft mij nog nooit teleurgesteld. Sinds het eerste jaar Fairytails ben ik helemaal verknocht aan deze importeur! Iets wat de rest niet in de straat heeft.

Back
Bovenaan