[DOCU] "Passfire" van de broers Veverka

Heb de film bekeken; het is ECHT de moeite waard. Probeer de DVD ergens te kopen. Moedig het maken van een illegaal kopie niet aan, AUB. Dit is echt een zware job geweest voor de makers (en de steuners). Zie de making off versie maar. Vuurwerktraditie.nl heeft als een van de eerste deze Kickstarter campagne TWEE KEER gesteund. Daarom staan we in de lange rij van namen in de aftiteling. (Na Mike ;-) )

Ik was gister een beetje moe, en ik zat niet op te letten. Dus zat ik "The Making Of" eerst te kijken. Niet doen, dan valt het tegen. Eerst de film kijken, en daarna evt de extra's. Het is echt gaaf om heel veel bekende gezichten te zien.

Ongetwijfeld hebben ze nog vele honderden uren aan opnames die ze later ook gaan gebruiken. Ik zag op de website van Veverka ook iets staan over een serie... http://www.veverkabros.com/passfire--the-series.html
Eerlijk gezegd "ben ik een beetje verrast". Maar goed, je kunt zien dat de broertjes Veverka er niet rijk van worden. Het is erg goed dat ze dit hebben gedaan.

Tzt lijkt het me leuk om wat meer inhoudelijk commentaar te zien hier. Maar meer mensen moeten de kans hebben gekregen om de DVD te kopen. En dan de film goed te bekijken.

Heb de film bekeken; het is ECHT de moeite waard. Probeer de DVD ergens te kopen. Moedig het maken van een illegaal kopie niet aan, AUB. Dit is echt een zware job geweest voor de makers (en de steuners). Zie de making off versie maar. Vuurwerktraditie.nl heeft als een van de eerste deze Kickstarter campagne TWEE KEER gesteund. Daarom staan we in de lange rij van namen in de aftiteling. (Na Mike ;-) )
Bedoelde ook zeker geen illegale link. Ook voor downloads kan betaald worden tegenwoordig!
Zo'n project verdient inderdaad wel een oprechte aanschaf van het product.

Ik ben benieuwd naar meerdere meningen over de film!
Twijfel nog om deze te kopen.

Heb hem net gekeken,was zeker mooi! Al had ik wel het gevoel,alsof ik naar een verlengde aflevering van pyros,aan het kijken was. Maar al die culturen en tradities,erg intresant! Dat stuk over japan,had wel veel langer gemogen. En natuurlijk respect,voor de hoeveelheid tijd,stress,research,planning etc,die hier in gestoken is.

Zojuist via vimeo de docu gekeken (gehuurd voor 3 euries). Super gaaf om te zien, vooral hoe relaxed andere landen omgaan en het als deel van hun bestaan zien.

En door het kijken kom je lekker in de stemming voor O & N :D

Tnx PIA! komt goed uit...ik trof laatst alleen het lege hoesje nog aan. top dat hij nu ook online beschikbaar is

Back
Bovenaan