Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Hij deed het weer heel netjes. Vorig jaar de 2016-versie, nu de 2017-versie. Een echt verschil zat er niet in volgens mij (alleen de weersomstandigheden dan...) Maar is een absolute topper. Grote effecten, veel afwisseling. Uitstekende box!

Had jij echt de 2017 versie?
Want ik kom namelijk ook dit filmpje van deze box tegen, dus per effect 5x enkel shot, dan 1x salvo.
Ook in product film van Evo is die zoals ik omschreef. En dat zou wel jammer zijn, want juist die afwisseling van effecten in deze box maakt hem begeerlijk!

Erg gave film zeg met die grondcamera.

Blijft toch echt een prachtige bak. Ben blij dat die hier ook weer in de straat staat.

Ik heb nog C, D, E en F over van vorig jaar en 'm opnieuw besteld. Zit zelf te denken aan volgorde:
A -> B -> C -> C -> D -> D -> E&E -> F&F

Iemand ervaring mee of andere leuke ideen? :) Kan 'm ook vanaf pot C dubbel doen, maar weet niet of dat zo tof is...

misschien juist niet dubbel achter elkaar maar afwisselen dus b.v. voor c en d: C-D-C-D zou idd niet alle 4 dubbel de lucht in gooien.

Waarom heeb je A en B al wel opgestookt overigens? Los geschoten?

Deze dit jaar ook voor de eerste keer in de collectie. Vind wel wat hebben 6 cakes met 20 shots. Weet niet vind ze op 1 of andere manier meer handelbaar.

Had hem vorig jaar ook, weet niet welke versie, maar wat een mooie cakebox, Ik had in het begin wel een paar bombettes die niet knalden in de lucht maar wat een mooie kleuren en de effecten bleven ook nog aardig overeind ondanks de harde wind. Echt een aanrader en ook makkelijk door te lonten.

Blijft een topbak.
Dit jaar gelukkig ook weer in de collectie.
Hopelijk geen wind dan komt deze het best tot zijn recht met al dat goud.

Had hem vorig jaar ook, weet niet welke versie, maar wat een mooie cakebox, Ik had in het begin wel een paar bombettes die niet knalden in de lucht maar wat een mooie kleuren en de effecten bleven ook nog aardig overeind ondanks de harde wind. Echt een aanrader en ook makkelijk door te lonten.

Kleinigheidje maar je mist een S.

Ecstacy ipv Ectacy :yes:

misschien juist niet dubbel achter elkaar maar afwisselen dus b.v. voor c en d: C-D-C-D zou idd niet alle 4 dubbel de lucht in gooien.

Waarom heeb je A en B al wel opgestookt overigens? Los geschoten?

Jup. Goed punt om voor afwisseling te gaan. Neig nu naar:

A, B, C, D, C, D, E&E, F&F.

Back
Bovenaan