[Vuurwerktotaal WINACTIE - 3 -2018] Win een White Red Rebel!

flex air is geen schoen! flex air max wel (zie je eigen link)
hoe kunnen ze nou ooit iets goed gaan rekenen als je gewoon een naam verzint voor iets wat geen schoen is

Flex Air is net zo onvolledig als Air Max.
Air Max is ook geen specifiek model. Air Max 90? Air Max Classic? Air Max 97? Air Max is net zo'n half antwoord als Flex Air.

Flex Air is net zo onvolledig als Air Max.
Air Max is ook geen specifiek model. Air Max 90? Air Max Classic? Air Max 97? Air Max is net zo'n half antwoord als Flex Air.

air max is wel degelijk een schoen (later hebben ze hem omgedoopd tot de air max 1).
gebruik de worden in een zin en het is je allemaal duidelijk.
Kijk hem lopen op die air max.
Kijk haar gaan op die air.
vrij duidelijk toch?

Nee hoor. Ik had alleen de Heisenberg fout, omdat een natuurkundige geen scheikundeleraar is in mijn optiek :p
Ik constateer gewoon dat mensen met goed onderbouwde argumenten komen waarom er bij drie vragen, wel meerdere goede antwoorden zijn.

Zowel de Air max als Flex air zullen goed gerekend worden. Verder blijven alle andere antwoorden op de vragen zoals ze zijn.

Ha ik heb de antwoorden allemaal goed, dat is op zich al hartstikke leuk.

Dat er discussie ontstaat over antwoorden is bij een cryptische puzzelronde, is in mijn ogen nog nooit anders geweest.

Er zijn altijd vragen die dubbel opgevat kunnen worden daar ontkom je bijna niet aan. Ga er maar aan staan om 10 goede vragen te verzinnen waar één enkel antwoord op te geven is.... Ik vind de creativiteit van de bedenker(s) van de vragen dan ook te prijzen :)

Ha ik heb de antwoorden allemaal goed, dat is op zich al hartstikke leuk.

Dat er discussie ontstaat over antwoorden is bij een cryptische puzzelronde, is in mijn ogen nog nooit anders geweest.

Er zijn altijd vragen die dubbel opgevat kunnen worden daar ontkom je bijna niet aan. Ga er maar aan staan om 10 goede vragen te verzinnen waar één enkel antwoord op te geven is.... Ik vind de creativiteit van de bedenker(s) van de vragen dan ook te prijzen :)

Eigenlijk zou vuurwerktotaal de mods eerst een testronde moeten laten spelen. Dan filter je de dubbelzinnige er waarschijnlijk wel uit.

Maar ionisatie is weer heel iets anders dan een elektron exciteren.

Wikipedia geeft de volgende definitie aan 'atmosfeer': De atmosfeer is in de astronomie het totaal van de omhullende gassen die zich om een vast hemellichaam bevinden.

Dus als je jouw verklaring aan zou houden dan zou je zeker op One Loud Cloud komen, omdat de atmosfeer geïoniseerd is en ontlaad richting aarde (positief geladen) waardoor de nabij gelegen lucht plotseling sterk verwarmd wordt en uitzet en dus geluidsgolven produceert = One Loud Cloud

Een bekend fenomeen voor een kleurverandering in de atmosfeer is het Noorderlicht. Dit licht ontstaat inderdaad door het terugvallen van elektronen waarbij een foton word uitgezonden (emissie dus). Maar deze elektronen moeten eerst in een hogere energietoestand gebracht worden, want dit gebeurt niet automatisch. Er is dus een botsing nodig met deze moleculen waardoor er energie word afgegeven zodat de elektron in een hogere energieschil kan komen.

Deze botsingen worden veroorzaakt door de zogenaamde zonnewind. Dit is een wind van deeltjes die door uitbarstingen het heelal ingezonden worden, dit zijn geladen deeltjes. Deze zonnewind komt ook langs de aarde. Deze wind wordt door het aardmagnetische veld afgebogen naar de aarde (de polen). Door deze afbuiging worden de geladen deeltjes nog een extra versneld, kortom een hogere kinetische energie. Deze geladen deeltjes komen in de atmosfeer (dus een geladen atmosfeer), hier botsen ze met stikstof en zuurstofatomen. En zoals eerder gezegd word er door deze botsing het elektron in een hoger energietoestand gebracht, waarna het weer kan terugvallen en een foton uitzetten.

Dus door een geladen atmosfeer worden er elektronen in een hogere energietoestand gebracht waarna ze weer terugvallen, wat resulteert in een Color Change.

Ik denk dat er hier wat Hallucinators op het forum zitten. Ik twijfelde tussen de Air max en de Rebound box. Want de Nike Rebound zitten ook heerlijk soepel. Ik gaf het een Fifty Fifty kans, maar iets gaf mij het Commando om voor de eerste keus te gaan. Ik ga zo maar maar eens naar de Full Moon Party toe samen met The Voltfather om de Flowmotion te dansen tijdens de Eclipse 2.0. Groetjes Heisenberg

Ik denk dat er hier wat Hallucinators op het forum zitten. Ik twijfelde tussen de Air max en de Rebound box. Want de Nike Rebound zitten ook heerlijk soepel. Ik gaf het een Fifty Fifty kans, maar iets gaf mij het Commando om voor de eerste keus te gaan. Ik ga zo maar maar eens naar de Full Moon Party toe samen met The Voltfather om de Flowmotion te dansen tijdens de Eclipse 2.0. Groetjes Heisenberg

Wat creatief, kan je niet zo Eins Zwei Drei bedenken, kun je best een Massive hoofdpijn van krijgen om te bedenken, je moet vast wel veel Trics hebben, wat misschien je niet onder Qontrol kan houden, wat misschien soms voor een Freakshow zorgt, maar ik Tolerate het wel. Laat ik nou graag een Collector van zulke grappige zinnen zoals dit zijn, Mix It Up meer de volgende keer, ok? Trakteer ik je op Schnapps.

Een bekend fenomeen voor een kleurverandering in de atmosfeer is het Noorderlicht. Dit licht ontstaat inderdaad door het terugvallen van elektronen waarbij een foton word uitgezonden (emissie dus). Maar deze elektronen moeten eerst in een hogere energietoestand gebracht worden, want dit gebeurt niet automatisch. Er is dus een botsing nodig met deze moleculen waardoor er energie word afgegeven zodat de elektron in een hogere energieschil kan komen.

Deze botsingen worden veroorzaakt door de zogenaamde zonnewind. Dit is een wind van deeltjes die door uitbarstingen het heelal ingezonden worden, dit zijn geladen deeltjes. Deze zonnewind komt ook langs de aarde. Deze wind wordt door het aardmagnetische veld afgebogen naar de aarde (de polen). Door deze afbuiging worden de geladen deeltjes nog een extra versneld, kortom een hogere kinetische energie. Deze geladen deeltjes komen in de atmosfeer (dus een geladen atmosfeer), hier botsen ze met stikstof en zuurstofatomen. En zoals eerder gezegd word er door deze botsing het elektron in een hoger energietoestand gebracht, waarna het weer kan terugvallen en een foton uitzetten.

Dus door een geladen atmosfeer worden er elektronen in een hogere energietoestand gebracht waarna ze weer terugvallen, wat resulteert in een Color Change.

Goed, je hebt helemaal gelijk. Color change indiceert echter dat iets van kleur verandert, bij het noorderlicht is dat dus niet het geval. Er wordt immers licht gecreëerd door het afgeven van fotonen, er ontstaat iets wat er eerst nog niet was. Immers de atmosfeer heeft geen kleur 's nachts.

dit is en blijft een prijsvraag onderdeel die altijd discussies oplevert omdat er achteraf meerdere antwoorden mogeljk zijn,

Back
Bovenaan