Arnoud PyroFan
VWC lid
Dit is wel allemaal excl. LVC korting. Ik ga ook vooral voor de aanbiedingen en de sfeer naar België.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is wel allemaal excl. LVC korting. Ik ga ook vooral voor de aanbiedingen en de sfeer naar België.
Wil niet lullig doen maar de meeste artikelen hebben die lvc korting niet
Vandaag ben ik langsgeweest. Sommige Funke cakes hadden ze niet meer helaas. Verder prima geholpen.
Wilde vrijdag even gaan kijken. Hadden ze de Luypaers cakes nog wel liggen?
Leuk weetje (weet niet of het al bekend was);
Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.
Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is.![]()
En het is eigenlijk gewoon Funke he![]()
Leuk weetje (weet niet of het al bekend was);
Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.
Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is.![]()
Is wel een goeie, zo kan ik mijn vrouwtje misschien overtuigen. Kijk schat deze cake is naar jou vernoemd. Doe me maar een karton.
En het is eigenlijk gewoon Funke he![]()
Is idd door zena bedacht en door funke geproduceerd.
Is idd door zena bedacht en door funke geproduceerd.