Red Maroon [Uitloop 2019]

Toch wel weer apart al die verschillende ervaringen. Hier liep deze wel gewoon normaal door, had elke cake een mooie goede spreiding en was de burst oke. Voor ons één van de toppers van de avond!

Erg veel wisselende verhalen en ervaringen. Maakt het wel lastiger om een keus te maken voor dit jaar, gelukkig hebben we daar nog even d tijd voor.

Het effect is leuk, maar of je past de box aan met verschillende kleuren en/of tempo's of je verkoopt de cake's volgend jaar los. Als box heeft dit product voor mij geen meerwaarde.

Burst was in verhouding tot de andere UV Compound boxen beduidend harder.

Vond het een leuke box, geen topper. Effect is zeker leuk. Ging helaas na 3 cakes uit! Finalecake opnieuw aansteken. Film komt later dit jaar.

Ik had meer van deze box verwacht. Hij viel echt in het niet tussen de andere boxen. Het effect was okay, maar zeker niet overweldigend in mijn beleving. Hij stond ná de 4elements en vóór de TB en de JH dus had ook wel wat competitie...

Het lijkt wel of de boxen bij de demo harder knalde als de uitlevering verder niets mis mee hoor mooi rood maar wederom ook deze box traag in doorloop

Gewoon een hele mooie box voor die 70 euro waar je hem voor had kunnen kopen. Ik had 'm afgelopen jaar niet, maar overweeg deze aankomend jaar wel te nemen. Ik hou wel van dat rood.

Red Maroon toch maar verwerkt in een klein project samen met andere special cakes.

Komt goed over alleen geen grote effecten en snelheid mag van mij nog wel iets hoger.
Te zien vanaf 01:30min

We hadden deze vorig jaar ook, niet gefilmd jammer genoeg.
Maar vond het maar klein en simpel hoor.
Vergeleken met de cake's die naast me werden afgeschoten, en die ik zelf de lucht in schoot.
Daarom neem ik die van Rubro ook niet.

Laatst bewerkt:
Ik vond de spreiding toch echt niet slecht. Ja, er waren cakes en boxen met grotere boeketten maar dan wel minder vol. Voor die 66 euro die ik er voor betaald had was 'ie echt prima.

We hadden deze vorig jaar ook, niet gefilmd jammer genoeg.
Maar vond het maar klein en simpel hoor.
Vergeleken met de cake's die naast me werden afgeschoten, en die ik zelf de lucht in schoot.
Daarom neem ik die van Rubro ook niet.

ben ik toch niet echt met je eens...vond de spreiding wel prima hoor...alleen niet zo groot als op de demo. Kon ook bijna niet :wink:

ben ik toch niet echt met je eens...vond de spreiding wel prima hoor...alleen niet zo groot als op de demo. Kon ook bijna niet :wink:

Ik sluit mij aan bij Bastiaan. Deze was wel degelijk heel breed. Kijk vooral ook nog even naar de video van de Eindshow van Boulevard Outdoor. Daar zit deze ook in en kun je goed zien hoe breed de spreiding is in vergelijking met andere cakes.

Back
Bovenaan