Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreselijk die warmte weer inderdaad, gelukkig koelt het in de avond goed af is het de morgen behoorlijk fris.

Daarom weer tijd voor wat koude sfeer plaatjes:

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Dit bovenste zie ik toch liever. Was weer echt uitzonderlijk warm vandaag. Tijd voor vorst en sneeuw.Of het bijgevoegde filmpje.

Laatst bewerkt:
Prachtige foto's weer Wes en wat een heerlijke video Happiness! Heerlijk om te zien die sneeuw, auto's die moeite hebben met rijden, dat geeft voor mij toch wel sfeer.

Ik vind het heerlijk om nu in oktober nog zulke mooie zomerse dagen te hebben. :)
Dat mag van mij nog wel doorzetten tot het eind van de maand.:yes:
Dan November misschien even herfst voor een klein maandje met wat storm en regen, om dan in december vol de winter in te duiken met vrieskou en (lekker veel) sneeuw. :D

Eddy.

Ook maar weer even dit topic bekeken, want wat blijft de winter toch mooi. Ik hoop dat het snel kouder wordt want dat zorgt toch wel voor het 'ultieme gevoel' dat december weer dichterbij komt. Met het weer van vandaag is dat gevoel nog ver te zoeken, al kan ik wel genieten van de prachtig gekleurde bomen. Zodoende vandaag maar even een wandeling door de wijk gemaakt en daarbij onderstaande foto's gemaakt.

20181016_114816.jpg

20181016_114834_001.jpg

auto_ypenburg_29_graden.jpg

Zoals jullie zien, ben ik ook nog even langs de lokale vuurwerkwinkel gelopen. De thermometer gaf een temperatuur aan van maar liefst 29 graden, al is dat wel wat aan de hoge kant.

Leuk verschil, hierbij een foto gemaakt op 11-12-2017 tijdens een wandeling door de sneeuw. De winter (sneeuw, temperaturen rond het vriespunt) zorgen wat mij betreft toch voor veel meer sfeer.

auto_ypenburg_sneeuw.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan