Hyper Cube

Heb je 'm niet op z'n kop?

Nope. Ik heb net ook even uit nieuwsgierigheid gekeken en onder de zilveren folie aan de bovenkant zit een kartonnetje. Ik prik in elke tube een gaatje maar degenen die dat niet doen komen hier dus niet achter. Ik vraag me af of die bombettes hierdoorheen schieten.Ik denk zelfs van niet. Lekker gevaarlijk.

Nope. Ik heb net ook even uit nieuwsgierigheid gekeken en onder de zilveren folie aan de bovenkant zit een kartonnetje. Ik prik in elke tube een gaatje maar degenen die dat niet doen komen hier dus niet achter. Ik vraag me af of die bombettes hierdoorheen schieten.Ik denk zelfs van niet. Lekker gevaarlijk.

Zou wellicht de afkeur van The Golem verklaren. Mag hopen dat ze er doorheen schieten. Ben als ik dit zie blij dat ik ze niet heb (had blijkbaar 2 x The golem besteld).

Zou wellicht de afkeur van The Golem verklaren. Mag hopen dat ze er doorheen schieten. Ben als ik dit zie blij dat ik ze niet heb (had blijkbaar 2 x The golem besteld).

Mwa, ik heb voor de zekerheid de kartonnetjes weggehaald. Afkeur hierdoor lijkt me onlogisch, denk dat ie gezien het gewicht van de Hypercube gewoon te licht is geweest en omviel.

Schiet er gewoon doorheen. Heb ooit een cake door een doos zien schieten, dus schrik niet zo van een kartonnetje

Had ze per 2 aan elkaar getaped, maar wat waren dit lichte potjes zeg.
De boeketten waren minder slecht dan verwacht. Maar voor €10 per pot veel betere potjes te krijgen.

Deze viel helaas tegen. Kleine effecten en was ook erg licht qua gewicht. Wel is de prijs uitnodigend om in de vooravond te schieten!

Jammer om de reviews te lezen. Heb toch het idee dat je met zo'n 110 gram meer zou kunnen. Maar ach ja, ik heb ze ook maar voor de vooravond voor maar 15 euro samen besteld in Breda. We gaan het meemaken de 31e december dit jaar!

De monsterride heeft bewezen dat je met weinig inhoud veel kunt, notabene ook Vuurwerkmania. Waarom dan niet met deze producten
Jammer om de reviews te lezen. Heb toch het idee dat je met zo'n 110 gram meer zou kunnen. Maar ach ja, ik heb ze ook maar voor de vooravond voor maar 15 euro samen besteld in Breda. We gaan het meemaken de 31e december dit jaar!

De monsterride heeft bewezen dat je met weinig inhoud veel kunt, notabene ook Vuurwerkmania. Waarom dan niet met deze producten

Zeker mee eens, dit is juist een grote kracht van deze importeur. Maar ach, niet elk product kan even goed zijn! Ik zie het wel komende jaarwisseling!

Deze was er 1 van mijn broer, die de firestarter collectie zo'n beetje geheel had gekocht bij Haokan. Toppertje wel, had hem dit jaar weer willen kopen maar stond nu wat duurder erop. Goede burst, lekkere tips en mooi wat er uit zo'n klein potje komt. Ondertussen lekker het gezever op de achtergrond haha.

Back
Bovenaan