[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook wel benieuwd of er ook nog gratis vuurwerk over eerdere bestellingen berekend wordt. Heb immers in januari al voor een dikke 700,- gekocht. De prijzen waren toen inderdaad gelijk aan nu. In januari bestellen lijkt niet meer zo interessant nu!

Ik ben ook wel benieuwd of er ook nog gratis vuurwerk over eerdere bestellingen berekend wordt. Heb immers in januari al voor een dikke 700,- gekocht. De prijzen waren toen inderdaad gelijk aan nu. In januari bestellen lijkt niet meer zo interessant nu!

Niet helemaal waar wat je zegt, wat jij in januari hebt besteld zijn diverse producten nu niet meer op voorraad.

Je kan niet meer de 28e aanvinken als ophaaldag? hoe zit dit met eerdere bestellingen die gedaan zijn? neem aan dat dit gewoon samengevoegd kan worden als ik nu de 29e als ophaaldag selecteer? Ik heb niet in de planning om deze rit 2 dagen achter elkaar te maken eigenlijk.

Je kan niet meer de 28e aanvinken als ophaaldag? hoe zit dit met eerdere bestellingen die gedaan zijn? neem aan dat dit gewoon samengevoegd kan worden als ik nu de 29e als ophaaldag selecteer? Ik heb niet in de planning om deze rit 2 dagen achter elkaar te maken eigenlijk.

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Ga ook geen 2x rijden.

Jammer dat de communicatie altijd op een laag pitje staat bij vuurwerkperdoos. Veel mensen met hoop vragen, maar weinig tegen bericht, elk jaar weer, jammer.

Jammer dat de communicatie altijd op een laag pitje staat bij vuurwerkperdoos. Veel mensen met hoop vragen, maar weinig tegen bericht, elk jaar weer, jammer.

Vergeet ff niet dat reva ook gewoon nog hele dagen werkt he,en donderdag ook een koopavond dag is tot 21 uur , daarnaast ook erg druk is met de site's up to date maken ( zijn wel 2 site's niet 1) daarnaast ook nog is druk is met alles wat besteld moet worden , en spullen wat nu al druppels gewijs binnenkomt ( meerdere opslagen dus ook dat is continu heen en weer rijden ), en DAARNAAST heeft hij ook nog een gezin waar hij neem ik aan ook tijd voor wil en moet maken dus ja ,ga is in zijn schoenen staan wat zou jij dan doen om je tijd zo goed mogelijk te verdelen 😉😉😉

Vergeet ff niet dat reva ook gewoon nog hele dagen werkt he,en donderdag ook een koopavond dag is tot 21 uur , daarnaast ook erg druk is met de site's up to date maken ( zijn wel 2 site's niet 1) daarnaast ook nog is druk is met alles wat besteld moet worden , en spullen wat nu al druppels gewijs binnenkomt ( meerdere opslagen dus ook dat is continu heen en weer rijden ), en DAARNAAST heeft hij ook nog een gezin waar hij neem ik aan ook tijd voor wil en moet maken dus ja ,ga is in zijn schoenen staan wat zou jij dan doen om je tijd zo goed mogelijk te verdelen ������

Hoe doen andere zaken het dan? Zij hebben hetzelfde, maar het verschil is enorm

had het even na gevraagd over de ophaal data en als je al een bestelling hebt staan op de 28e is dat geen probleem zei die.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan