blackmoon
VWC lid
Wordt er ook gratis vuurwerk gerekend voor eerdere bestellingen? Aangezien de producten die ik al had gekocht nog (voor dezelfde prijs) op de site staan.
Dat zou best sympathiek zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt er ook gratis vuurwerk gerekend voor eerdere bestellingen? Aangezien de producten die ik al had gekocht nog (voor dezelfde prijs) op de site staan.
Rubro 30mm 25gr zit je sws goed. Is dat ik al teveel heb, anders had ik de hele serie gekocht.
Je kunt toch niet teveel hebben?![]()
Waar staat eigenlijk gratis vuurwerk. Denk eerder dat het op de reguliere site is.
Onder het kopje 'gratis'![]()
Waar kun je ze ongeveer mee vergelijken qua grootte en uitwerking, met de big 19 ?
Ik ben ook wel benieuwd of er ook nog gratis vuurwerk over eerdere bestellingen berekend wordt. Heb immers in januari al voor een dikke 700,- gekocht. De prijzen waren toen inderdaad gelijk aan nu. In januari bestellen lijkt niet meer zo interessant nu!
Wat je zegt klopt inderdaad, toch is er nog een aardig bedrag betaald voor producten die nu nog hetzelfde geprijsd zijn.Niet helemaal waar wat je zegt, wat jij in januari hebt besteld zijn diverse producten nu niet meer op voorraad.
Je kan niet meer de 28e aanvinken als ophaaldag? hoe zit dit met eerdere bestellingen die gedaan zijn? neem aan dat dit gewoon samengevoegd kan worden als ik nu de 29e als ophaaldag selecteer? Ik heb niet in de planning om deze rit 2 dagen achter elkaar te maken eigenlijk.
Jammer dat de communicatie altijd op een laag pitje staat bij vuurwerkperdoos. Veel mensen met hoop vragen, maar weinig tegen bericht, elk jaar weer, jammer.
Vergeet ff niet dat reva ook gewoon nog hele dagen werkt he,en donderdag ook een koopavond dag is tot 21 uur , daarnaast ook erg druk is met de site's up to date maken ( zijn wel 2 site's niet 1) daarnaast ook nog is druk is met alles wat besteld moet worden , en spullen wat nu al druppels gewijs binnenkomt ( meerdere opslagen dus ook dat is continu heen en weer rijden ), en DAARNAAST heeft hij ook nog een gezin waar hij neem ik aan ook tijd voor wil en moet maken dus ja ,ga is in zijn schoenen staan wat zou jij dan doen om je tijd zo goed mogelijk te verdelen ������
had het even na gevraagd over de ophaal data en als je al een bestelling hebt staan op de 28e is dat geen probleem zei die.
Doe jij soms de communicatie voor een gratis doosje?![]()