Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben momenteel nog opzoek naar drie cakeboxen of compound's. Ik twijfel momenteel tussen de volgende boxen Vulcan Berlin, Vulcan Montreal & Predator of de Spinnerz 2 Colorz, Glitter Willow 2 Colorz en de Event Box 4 Seasons. Welke raden jullie aan? Ik heb geen van deze boxen ooit live meegemaakt.

Hou je van crackling of kleur...de spinners, glitter willow en 4 seasons hebben allen best veel kleur. De vulcan boxen hebben veel crackling erin zitten die overigens erg goed uit de verf komt. Daarnaast heb je nog de vraag of je zelf wilt doorlonten of dat je een compound wilt plus het budget dat nog een rols peelt wellicht?

Mijn oorspronkelijke plans was de rambam 3.0 en de limited edition 1.

het plan nu is de acenthago van evo en de limited edition 1, dit is echter boven me budget dus twijfel ik nu tussen de limited 2 en 3 naast de acenthango.

voor welke zouden jullie gaan ?

limited 3 is veruit mijn favoriet hoor.

Ik ben momenteel nog opzoek naar drie cakeboxen of compound's. Ik twijfel momenteel tussen de volgende boxen Vulcan Berlin, Vulcan Montreal & Predator of de Spinnerz 2 Colorz, Glitter Willow 2 Colorz en de Event Box 4 Seasons. Welke raden jullie aan? Ik heb geen van deze boxen ooit live meegemaakt.

Ik zou zelf gaan voor de Montreal. Die finale is echt gruwelijk! Meerdere malen op demo's gezien, helaas niet tijdens de jaarwisseling zelf. Maar die presteert heel goed. En zeker die finale is super, die gaat het goed doen in de straat. Alleen het geluid al wanneer die laatste cake alles uitspuugt en je bommetjes de lucht in ziet gaan, waanzinnig!

Ben nog erg aan het twijfelen tussen crual traction of de mega star 6 ... De demo filmpjes van de mega star 6 zien er goed uit . Als het maar geen samples waren
Met de traction al bekend al 3x gehad

Dan zou ik zeker voor de mega star 6 gaan. Heb je weer eens wat nieuws, op de demo waren het echt geweldige cake's. En voor 12,50 per cake kun je niet echt teleurgesteld raken denk ik.

Hangt ook een beetje van je budget af denk ik. Als ik me maar één cakebox kon veroorloven zou ik op safe spelen en zeker weten voor de CT gaan, heb je meer te besteden dan kun je de gok nemen en de Mega Star 6 kopen.

Ben nog erg aan het twijfelen tussen crual traction of de mega star 6 ... De demo filmpjes van de mega star 6 zien er goed uit . Als het maar geen samples waren
Met de traction al bekend al 3x gehad

Heb de mixed emotions gehad en de hades. En die hadden een goed tempo en mooie boeketten! Heb de supernova wel al besteld voor dit jaar!

Welke raden jullie aan. On the Beat van Pangu of Visions of Ectasy?

Beide een 30mm box dus ga d'r maar vanuit dat ze allebei grote boeketten hebben.
On the beat 100sh, 4 effecten, voor €80.
Visions 120sh, 6 effecten, voor €110.

Als je van rammen houdt zou ik voor OTB gaan, wil ietsje langer genieten met een beetje rammen de visions.. heb het idee, bij het zien van filmpjes, dat de visions wat grotere uitwerkingen heeft.

Heb zelf de o.a. de OTB en Ecstatic besteld ipv visions maar twijfelde ook heel erg!!

(Geen idee of ik een winkel mag noemen maar bij een van de grote bekenden zijn ze voor die prijs te vinden)

Succes!

Hele mooie prijs! is bijna 1500 gram. Ik ga m voor die prijs nu nog maar een x bestellen.. omgelabeld is ie volle prijs, bij Zena België trouwens ook

Ik heb de visions aangeschaft voor een mooie prijs (90euro).Ik begrijp dat de versies van de verschillende jaren nog wel kunnen verschillen. Ik probeer te achterhalen welk jaar dit is, maar vind hem op de verschillende filmpjes sowieso mooi.

Welke raden jullie aan. On the Beat van Pangu of Visions of Ectasy?

Ik vind je vraag vrij verrassend. Dit lijkt me een grote kwestie van smaak. door het grote verschil in uitwerkingen.

Wil je salvo's met veel kleur en een goed tempo. Koop de OTB.
Wil je vooral goud en crackling koop de VOE

Deze keus lijkt me vooral een persoonlijke. Misschien afhankelijk ook van je verdere assortiment.

Edit lees net dat je gekozen hebt.:cool:

Vorig jaar vond ik de OTB geweldig en echt een van mijn toppers.

Ik twijfel dan weer tussen de vision of ecstasy en de garden party 1. Is allemaal niet makkelijk :p

EDIT: De beslissing is al genomen. Het is de garden party 1 geworden :)

Laatst bewerkt:
Dit is wat ik nu heb:

Vuurpijlen:
- ninja 1
- ninja 2
- ninja 3
- northern light
- light year

Fonteinen:
- 2x howling wolf
- bardarbunga

(Fluit)Cakes:
- 6x demonia
- 2x cruelty
- 2x mcwhistle
- golden thunder
- wings of darkness
- mad twister
- heroes
- shanghai
- stars over barcelona
- mount lu
- stars over vienna
- zena nr. 1

Single shots:
- 2x blitzies
- defender
- crazy tails

Ik ga nog voor wat kleinspul zoals thunderkings en wat knalmatjes etc. Dat komt in december nog wel. Nu wil zo veel mogelijk 500 grammers / cakes met grote effecten en veel schoten inslaan voor een mooi prijsje. Voorlopig heb ik op mijn lijst staan: crown mix (evo), viking (wolff) & crackling chry (zena). Voor de laatste cake wil ik nog wel wachten voor het geval Zena een kartondeal online zet, net zoals de afgelopen jaren.
Iemand tips voor vette (500 grams) cakes die voor een leuk prijsje mee te nemen zijn?

Colorado van Wolff was volgens mij 500r. Kost gemiddeld 15,-
De WTF box (zelfs 4x 500gr) van Caferata voor slechts 40,-
Redneck van Vuurwerkmania voor 15,-
De Hammer van Vuurwerktotaal voor 16,-
Stars over Vienna van Wolff voor 12,50

Als je voor hele grote effecten wilt gaan dan raad ik de Feuerblitz van Zena Vuurwerk Nederland aan. Heeft een soort van 'crackling' effect (popping stars) wat heel laat opkomt waardoor de effecten super groot zijn.

De White Red Rebel en Der Hammer is misschien ook het overwegen waard, deze zijn goedkoop en erg goed.

Bedankt heren. Der Hammer & WTF box komen er zeker bij. Te goedkoop en leuk om ze te laten liggen. De white de rebel had ik vorig jaar ook, vond ‘m opzich wel vet maar dit jaar wil ik toch liever producten scoren die ik tot nu toe niet heb gehad (behalve pijlen en klein spul). Naar de Feuerblitz en redneck zal ik zeker nog kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan