Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Ik heb een drone gezien in de lucht. Weet iemand of deze ook videos gemaakt heeft en online komen?

Alleen Zena Trophy (en het bedrijf wat filmt) mag met drones vliegen, dus deze zullen idd voor promotie materiaal zijn vanuit Zena zelf (waarschijnlijk de aftermovie).

Wat een geweldige dag!

Samen met team VWC een leuke dag gehad op het veld, Ik verwacht een uitgebreid verslag van Jordi dus ik zal nog niets spoilen.

Dit jaar mijn camera thuis gelaten en ik raad dit iedereen aan. Voor het eerst dat ik zo enorm genoten heb van het vuurwerk ipv continu bezig zijn met je camera en dat niemand tegen je statief loopt etc etc.
Mijn vrienden ook overgehaald om te komen en wat vonden die het vet ook heb ik enorm genoten van hun reacties.

Zena bedankt voor dit geweldige feest.

Helaas ben ik mijn trommelvliezen kwijtgeraakt.. Mocht iemand deze gevonden hebben neem stuur aub een pm.

Waar ik moet ik beginnen! Was echt weer fantastisch! Zoveel vuurwerk gezien, gezelligheid, veel bekenden gezien. Oortjes doen nog pijn haha. Jammer van de regen, al viel het s avonds wel mee. Ook waren er weer veel zatlappen :p. De komende tijd de beelden, hier een voorproefje (helaas maar 10 foto's per bericht):

20180922_150045.jpg

S1110768.jpg

S1110779.jpg

S1110792.jpg

S1110801.jpg

S1110833.jpg

S1110885.jpg

S1110972.jpg

S1120021.jpg

S1120109.jpg

Was weer top !

20180922_145828.jpg
20180922_153256.jpg
Busreis was supergoed verzorgd, megaveel bier en kaas/worst/hapjes.
:thumbup:

20180922_202120.jpg

20180922_202209.jpg

20180922_220546.jpg

20180922_220631.jpg

20180922_230735.jpg

Voor mij was het absolute hoogtepunt de Nocturna.
Zo strak geschoten wat zat dat mooi in elkaar zeg, topshowtje met veel power!

Zena bedankt :thumbsup:

tnx aan alle filmers en foto makers. toch een beetje in druk ge kregen wat de Trophy nu is
super dik kan er nix anders van maken wat een ge welt :D

Wat hebben we weer een geweldige editie van de trophy mee gemaakt gisteren. Qua eten en drinken was het dit jaar perfect geregeld, was overal zo aan de beurt.

De Nocturna was ontzettend dik, enorm van genoten. Hele, hele dikke pluim voor de bouwers, die hebben echt een topper neer gezet.

Daylight een stuk minder dan vorig jaar, miste persoonlijk flink wat salute´s. Show/off vond ik ook wat minder, vond het nu meer een show en vorig jaar was het meer finale na finale, vond dat mooier.

Eindshow vond ik goed, zaten leuke beelden tussen met mooie producten. De salute's die ze tussen door schoten waren erg fijn, daar had wel een rekje van bij gemogen op het laatst :wink:.

Zena, ontzettend bedankt voor dit geweldige festival, weer enorm van genoten.

Heb overigens nergens punten kunnen vinden waar je de vrijwillige bijdrage kon achter laten, hoorde dit van meerdere mensen.

Was weer een geweldige editie ondanks het weer.
De daylight miste ik de rekken met salutes en waterval rook shells etc, maar de blauw met rode rookpluimen waren ook mooi in de lucht, prima showtje verder hoor, keer wat anders :-)

De Nocturna was geweldig, heerlijke lijn met truenos, die mogen ze vaker ophangen ipv die kleinere vlinders die er voorheen hingen. maar het was weer genieten, veel mooi kwaliteits vuurwerk zat erbij, dat zag je ook met de eindshow, veel mooie effecten die je niet vaak ziet.

Nogmaals bedankt iedereen die dit mogelijk gemaakt weer heeft, en hoop dan dat er nog volgende edities zullen plaatsvinden.

Hierbij ook mijn video van de nocturna. Wat was die dik zeg!

Vink even je hoogst mogelijke kwaliteit aan, geluid open en genieten!

The Battle shows vond ik persoonlijk echt een aanfluiting. Niets ten nadelen van de jongens die druk bezig zijn geweest om een leuk showtje te ontwerpen maar waarom moest de eerste show zomaar zonder enige aankondiging eerder beginnen? Waarom werden de teams niet even aangekondigd? Ik vond dit naar de teams die de shows hebben gebouwd echt een beetje schandalig.

Team Freakpyromaniacs

Team Vuurwerkcrew

Team LVC

Team Vuurwerkmuseum

Team Deutchland

De Nocturna de Valencia https://youtu.be/5f1YZE4fFu8

De Show-Off https://youtu.be/uURDJTYPS4I

De Spektakelshow https://youtu.be/mKsl57Eykxo

De Daylight show https://youtu.be/oysrWZjhWok

Laatst bewerkt:
Wij hebben gisteren een geweldige avond gehad. Zena bedankt.
Volgend jaar weer van de partij.
Weinig gefilmd om te kunnen genieten van al het spektakel.
Toch de Showoff meegepikt. Hierbij mijn filmpje.

Back
Bovenaan