Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
    Hee Rolling thunder, thanks voor je suggestie.

    Cafferata is bij ons bij uitstek uitloop geweest. We hebben behoefte aan meer variatie van de 25mm en 30mm blokken en bekijken hoe we hier invulling aan kunnen geven voor 2024. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit hoogstwaarschijnlijk opnieuw Wolff vuurwerk zijn (opening naar China Red is mogelijk wel te maken natuurlijk). Wij voelen er niet veel voor om te concurreren met hetzelfde assortiment als de buurman of enkel op de prijs. Maar als er geen nieuwe 25mm/30mm blokken bijkomen vanuit de importeur, willen we zeker uitkijken naar een aanvulling door een ander merk.
    China Red erbij en ik sta ook op de stoep!
    Zou de combinatie compleet maken!

    Comment


      Eerste keer maar zeker ook niet de laatste keer dat ik hier ga bestelen. Wat een top service! Alles is super geregeld en netjes. Je wordt snel geholpen en sta zo weer buiten met je bestelling. Vriendelijke personeel en behulpzaam. Tot over 362 dagen!

      Comment


        Gezien de super positieve reacties op het forum, en de fijne ervaringen met Wolff/Poema dit jaar ook maar is eens kijken of ik ook langs jullie kan rijden. Ik had jullie net iets te laat opgemerkt. Maar wie weet tot eind van het jaar!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
          Hee Rolling thunder, thanks voor je suggestie.

          Cafferata is bij ons bij uitstek uitloop geweest. We hebben behoefte aan meer variatie van de 25mm en 30mm blokken en bekijken hoe we hier invulling aan kunnen geven voor 2024. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit hoogstwaarschijnlijk opnieuw Wolff vuurwerk zijn (opening naar China Red is mogelijk wel te maken natuurlijk). Wij voelen er niet veel voor om te concurreren met hetzelfde assortiment als de buurman of enkel op de prijs. Maar als er geen nieuwe 25mm/30mm blokken bijkomen vanuit de importeur, willen we zeker uitkijken naar een aanvulling door een ander merk.
          Beperkt assortiment China Red erbij zou top zijn wanneer dit tot de mogelijkheden behoort

          PS: Volgens mij is er in directe omgeving nog geen Magnum dealer. Zou voor mij makkelijk zijn, kan ik mn spulletjes van Magnum ook bij jullie halen

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
            Beperkt assortiment China Red erbij zou top zijn wanneer dit tot de mogelijkheden behoort

            PS: Volgens mij is er in directe omgeving nog geen Magnum dealer. Zou voor mij makkelijk zijn, kan ik mn spulletjes van Magnum ook bij jullie halen

            Als dit tot de mogelijkheden behoort, bestel ik ook graag wat spullen van Magnum en Wolff vuurwerk bij jullie. Zoals de Willow mayhem en de Full Assault.

            Comment


              Eerste ervaring voor mij bij Donadoni, kocht vorige jaren alleen bij koningsdal en vechtweelde. Zeer goed bevallen. Goede service en 6 geweldige compounds van wolff voor een schappelijke prijs. Volgend jaar zeker weer!

              Comment


                Dan ga ik jullie website dan goed in de gaten houden! Eerste keer besteld bij jullie maar wat hadden jullie fantastische deals, fijne communicatie, super gastvrij tijdens de verkoopdagen en fantastisch vuurwerk! Een aantal 20mm compounds maar stuk voor stuk fantastische knallers met mooie boeketten! En de MadHouse 480 shots wat u al zei een echte rambak! Hier kan ik de rest van het jaar van na genieten! Succes met jullie werkzaamheden naast het vuurwerk.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
                  Daar zie ik een paar mooie producten tussen staan. Wat vond je van de Divine Intervention? Wij hopen Wolff er van te overtuigen dat ze die toch maar weer terug importeren ;)
                  Ik heb in de producttopics mijn straatvideo's en meningen gezet!
                  De Divine Intervention mogen ze zeker terughalen! Maar als tip mogen ze wel werken aan een iets constanter tempo in de cakes en de kleine vertragingen

                  Comment


                    Ik ga deze toch maar eens in de gaten houden

                    Comment


                      China red snap ik dat het een probleem zou kunnen zijn met een buurman redelijk in de buurt.. ( valt mee qua afstand) maar snap dat het discussie kan opleveren. Ik heb daarom in het topic met de vragen aan wolff vuurwerk neergelegd of het mogelijk is om cakes om te labelen vanuit China red naar wolff en dan metname de dierenlijn als voorbeeld. Wie weet lukt dat of in een iets andere aangepaste variant.

                      Andere merken zou natuurlijk ook leuk zijn maar persoonlijk ben ik meer dan tevreden over wolff vuurwerk en het assortiment wat jullie hebben gehad! Soms zeggen ze dan ook never change a winning team;p

                      Comment


                        Ook dit jaar maar eens goed in de gaten houden wat jullie gaan doen. Dit n.a.v. de vele positieve reacties.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment

                        Working...
                        X