Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    service top
    Klantvriendelijkheid
    prijzen waren bizar goed

    Ik kom zeker terug

    Comment


      Deze zaak tilt klantvriendelijkheid naar een nieuw niveau. Ontvangst met koffie en gebak terwijl je lekker kan neuzen in de showroom. En voor je je koffie op hebt wordt je al omgeroepen om je bestelling op te halen, die ook nog eens naar je auto getild wordt

      En dit komt dan bovenop de scherpe prijzen, leuke tijdelijke deals en een gratis 30mm compound bij je bestelling. Ik zeg ga zo door Donadoni, jullie maken vuurwerkshoppen nog leuker!

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PXL_20231230_095529402.MP.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,0 KB
ID:	1604850

      Comment


        Voor mij de eerste keer bij deze winkel en alles was top geregeld. Paar minuten hoeven wachten en voor ik het wist stonden mijn bestellingen al klaar. Zeer klantvriendelijk en je zag echt dat iedereen aan het vlammen was!

        Volgend jaar zeker weer en hopelijk wat eerdere freakacties!

        Misschien nog een suggestie maar zou het misschien een idee zijn om een paar toppers van China red toe te voegen aan het assortiment? Ipv de cafferata artikelen bijv.

        Comment


          Goedemiddag allemaal,

          Dank voor jullie positieve berichten hier. Dat doet ons enorm goed! Wat een lof en hartverwarmend!

          Wij kijken alvast met een goed gevoel terug en we evalueren volgende week dinsdag met de belangrijkste stakeholders van ons team. Ook zijn wij bezig met een controle telling. Wij hebben dit jaar flink ingezet dus ik kan alvast verklappen dat wij nog wat mooie pareltjes in onze bunkers hebben liggen. Onze webshop komt weer zo snel mogelijk online, maar onze 'gewone' werkzaamheden gaan voor ons ook weer beginnen. We mikken op binnen enkele weken!

          Ik houd jullie op de hoogte.

          Groeten, Jan

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
            Voor mij de eerste keer bij deze winkel en alles was top geregeld. Paar minuten hoeven wachten en voor ik het wist stonden mijn bestellingen al klaar. Zeer klantvriendelijk en je zag echt dat iedereen aan het vlammen was!

            Volgend jaar zeker weer en hopelijk wat eerdere freakacties!

            Misschien nog een suggestie maar zou het misschien een idee zijn om een paar toppers van China red toe te voegen aan het assortiment? Ipv de cafferata artikelen bijv.
            Hee Rolling thunder, thanks voor je suggestie.

            Cafferata is bij ons bij uitstek uitloop geweest. We hebben behoefte aan meer variatie van de 25mm en 30mm blokken en bekijken hoe we hier invulling aan kunnen geven voor 2024. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit hoogstwaarschijnlijk opnieuw Wolff vuurwerk zijn (opening naar China Red is mogelijk wel te maken natuurlijk). Wij voelen er niet veel voor om te concurreren met hetzelfde assortiment als de buurman of enkel op de prijs. Maar als er geen nieuwe 25mm/30mm blokken bijkomen vanuit de importeur, willen we zeker uitkijken naar een aanvulling door een ander merk.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RCL Bekijk bericht
              Deze zaak tilt klantvriendelijkheid naar een nieuw niveau. Ontvangst met koffie en gebak terwijl je lekker kan neuzen in de showroom. En voor je je koffie op hebt wordt je al omgeroepen om je bestelling op te halen, die ook nog eens naar je auto getild wordt

              En dit komt dan bovenop de scherpe prijzen, leuke tijdelijke deals en een gratis 30mm compound bij je bestelling. Ik zeg ga zo door Donadoni, jullie maken vuurwerkshoppen nog leuker!

              [ATTACH=CONFIG]79737[/ATTACH]
              Daar zie ik een paar mooie producten tussen staan. Wat vond je van de Divine Intervention? Wij hopen Wolff er van te overtuigen dat ze die toch maar weer terug importeren ;)

              Comment


                De keuze voor Wolff is geen verkeerde in ieder geval. Ik vond zelf afgelopen jaarwisseling Wolff en Magnum/Broekhoff er echt boven uit komen. En China Red ook, maar dat is wat lastiger want daar kun je als winkel niet zomaar een paar producten afnemen. En ga vooral zo door met de weekacties op Wolff.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ArgentoVuurwerk Bekijk bericht
                  service top
                  Klantvriendelijkheid
                  prijzen waren bizar goed

                  Ik kom zeker terug
                  Verander je jouw naam dan ook direct in Donadoni/Wolff vuurwerk?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                    De keuze voor Wolff is geen verkeerde in ieder geval. Ik vond zelf afgelopen jaarwisseling Wolff en Magnum/Broekhoff er echt boven uit komen. En China Red ook, maar dat is wat lastiger want daar kun je als winkel niet zomaar een paar producten afnemen. En ga vooral zo door met de weekacties op Wolff.
                    Thanks Daniel. Echt goed om te lezen dat velen van jullie steeds meer overtuigd raken van Wolff vuurwerk. Hopelijk komen er genoeg 30mm bakken bij. En zolang 20mm presteert zoals de Centurion en Madhouse zit dat ook wel goed

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
                      Prima ervaring hier. Qua prijzen echt bizar interessante acties. Afhalen ging ook soepel, er is echt aandacht voor de klant. Dat merk je duidelijk. Net nadat ik het terrein afreed realiseerde ik me dat de Hysteria niet geleverd was. Terug in de winkel was dat geen enkel probleem. Kreeg netjes excuus, had niet gehoeven. Drie lange dagen uitleveren, dan zie je wel eens wat over het hoofd, en gelukkig kwam ik er snel achter en niet pas toen ik thuis was

                      Dit jaar ga ik Donadoni zeker weer in de gaten houden, prima winkel! Bedankt voor de service!
                      Fijn om te lezen dat het opgelost is v.w.b. de Hysteria. Technisch vooral iets voor ons om te bekijken. Konden die niet makkelijk als gratis artikel op de pakbon krijgen helaas. Afijn we spreken elkaar vast weer in het 2024 topic zodra wij alles klaar hebben staan. TBC!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Debtor Bekijk bericht
                        Voor het eerst hier geweest en meerdere grote bestellingen afgehaald. Echt helemaal top! Snel en goed geholpen. De medewerkster achter de balie zag dat ik meer bestellingen had verspreid over twee dagen en stelde uit zichzelf voor om te gaan kijken of deze al compleet waren. Geweldige service nog nooit meegemaakt. Helaas niet alles compleet dus ben de volgende dag nog een keer geweest en dat was zeker geen straf! Volgend jaar zien jullie mij weer
                        Super Debtor, tot later!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Ik wil hier even een dikke compliment brengen voor de winkel DonaDoni.
                          Wat heeft deze zaak alles goed op oorde!
                          Normaal vind ik het fijn als het snel gaat in een winkel.
                          Maar hier ging het zo snel . Had amper tijd om lekker rond te neuzen, haha

                          Ik kwam binnen en moest me melde. Bij de afhaalservice.
                          Daar werden de bonnen gecontroleerd.
                          Een maal gecontroleerd moest je wachten tot je naam door de speakers klonk.
                          Nou dat was binnen 2 minuten.
                          Dus met de trap na beneden bij het afhaalpunt.
                          Daar stond alles netjes klaar.
                          Even in de auto leggen en ben weer terug na boven naar de showroom gegaan

                          Boven in de showroom rondgekeken. Maar wat een service naar de klanten!
                          Er stond koffie thee etc. Ook cakjes en andere versnaperingen, ook een grote popcorn machine, en alles helemaal gratis!
                          Ze behandelen hier de klanten als god in Frankrijk.
                          Waar zie je dit nog?

                          Eenmaal in de winkel nog wat bij besteld. Gewoon omdat het kan!
                          Ik wil hier ook mijn complimenten specifiek aan Jan geven!
                          De man van het forum hier.
                          Ik was telaat met bepaalde acties, maar Jan vond het belangrijk dat ik toch gebruik kon maken van de kortingen, heb dus een kortingscode gekregen om bij te bestellen.
                          Nu was ik zelf zoon oelewapper om verkeerde code in te typen waardoor ik dacht dat die het niet meer deed.
                          Geeft niet want zoon top winkel gun ik gewoon de volle prijs!
                          Dus had in de winkel bij besteld!

                          Is er wat negatiefs te melden?
                          Nee eigenlijk niet!
                          Ja ze hebben enkel Wolff vuurwerk.
                          Wat me leuk lijkt is dat ze volgend jaar een Magnum of broekhoff toe voegen aan de collectie, nu ben je gebonden aan een merk.

                          Nou ook de 2e keer ging het super snel binnen 3 minuten mijn naam gehoord en me bestelling in de auto.
                          Met koffie achter de kiezen en een tevreden gevoel weer terug na huis gereden!

                          Ja deze winkel is het voor mij helemaal!!
                          Volgend jaar ben ik er weer bij!

                          Goed personeel, goede kortingen, goede service en snelle afhaalservice.
                          Wat wil een liefhebber nog meer!!
                          Geweldig betoog, zo kunnen we jouw reactie wel noemen. Zag je bericht met de verkoopdagen binnen komen en heb deze zo veel mogelijk aan ons personeel laten lezen. Geeft een enorme boost en zin in het aankomende jaar!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door luchthuilertje Bekijk bericht
                            Goed geregeld, ook voor de mensen die moesten wachten was er genoeg te eten en drinken.
                            Iedereen bedankt bij Donadoni (ook voor de acties) en met name Samir voor het netjes afhandelen van de order.
                            Zou bijna Jan vergeten zijn. Bedankt voor het mogelijk maken voor de acties hier op het forum.

                            Top! en tot volgend jaar.
                            Thanks luchthuilertje!

                            Comment


                              Super veel reacties, iedereen die ik niet direct met citaat heb gereplied: ik heb jullie reacties allemaal gelezen maar niet de tijd om iedereen persoonlijk nu te beantwoorden... Duty calls: ik heb nog wat andere afspraken staan voor mijn werk vandaag.

                              Dank allemaal!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
                                Super veel reacties, iedereen die ik niet direct met citaat heb gereplied: ik heb jullie reacties allemaal gelezen maar niet de tijd om iedereen persoonlijk nu te beantwoorden... Duty calls: ik heb nog wat andere afspraken staan voor mijn werk vandaag.

                                Dank allemaal!
                                Wat mij betreft ook overbodig om iedereen persoonlijk te bedanken. De strekking van de berichten is duidelijk, mijn ervaring is hetzelfde, top geregeld allemaal. Op naar de volgende freak actie!

                                Comment

                                Working...
                                X