Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MITMIT Bekijk bericht
    We gaan langzaam deraan
    Niet deraan gaan hoor - zou zonde zijn want dan mis je nog wat mooie deals ;)

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
      Dit zijn echt de freakacties en prijzen als vanouds. Dekoy op de kop getikt
      Thanks Vipergg, veel plezier met de Dekoy

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door mrgoodlife Bekijk bericht
        Ook de Dekoy gehaald
        Ook jij veel plezier met de Dekoy mrgoodlife!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Damianvdb Bekijk bericht
          Kon het ook niet laten... top aanbiedingen! blij met de Dekoy en Sun Warrior erbij
          Lekker bezig Damian Veel plezier met deze cakes!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
            Echt top acties! Jammer dat jullie dit jaar wat later open gingen en ik mijn budget al relatief vroeg erdoorheen had geholpen, maar volgend jaar sowieso een bezoekje brengen aan jullie als deze acties zo goed blijven.
            Geduld is een schone zaak ;)
            Nee hoor, ik geef je geen ongelijk. Meestal kan je de beste deals vooral aan het begin van het jaar scoren natuurlijk. Helaas konden wij eerder niet live. Onze bunker met losse cakes was letterlijk leeg en het duurde even voordat het Wolff assortiment voor 2023 bekend werd. Om nu met 10 compoundblokjes live gaan hier... Hopelijk tot in 2024 of kom eens buurten

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
              Dit zijn echt top acties. En zo laat in het seizoen nog, zeer gewaardeerd!
              Thanks vuurwerkfreakk! Ik heb nog wel wat leuke aanbiedingen in mijn hoofd dus hopelijk zien we je nog een keer terug tussen de orders

              Comment


                Ik heb me deze ronde met moeite kunnen bedwingen Benieuwd wat er nog komt. Goed bezig granddessert!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
                  Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze weekenddeals. Op naar de volgende! Langzaam richting Black Friday... Zien we jullie de 26e in onze winkel tijdens de meeting die we met Pyroteam Utrecht organiseren? Natuurlijk gezellig om jullie te ontmoeten, maar er zullen dat weekend ook nog Black Friday deals zijn in onze winkel. Dat is wel echt de allerlaatste dag van onze acties kan ik alvast verklappen
                  Ook deze ronde kunnen inhouden en kijk zeker uit naar de volgende acties.. Bedoel je dat er in de winkel tijdens de black Friday deals meer deals zijn dan online?

                  Lekker bezig en ga zo door met de top deals!!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
                    Lekker bezig Damian Veel plezier met deze cakes!
                    Thanks! Heb op de valreep ook nog de Madhouse meegepikt als 18:00 projectje bestelling nummer vijf ofzo? zin om te stoken!

                    Dank voor de super aanbiedingen komt er nog een winkel-only deal op de stookmiddag?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MITMIT Bekijk bericht
                      Ook deze ronde kunnen inhouden en kijk zeker uit naar de volgende acties.. Bedoel je dat er in de winkel tijdens de black Friday deals meer deals zijn dan online?

                      Lekker bezig en ga zo door met de top deals!!
                      Heee MITMIT, klopt er zal dan in de winkel een speciale aanbieding zijn!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Damianvdb Bekijk bericht
                        Thanks! Heb op de valreep ook nog de Madhouse meegepikt als 18:00 projectje bestelling nummer vijf ofzo? zin om te stoken!

                        Dank voor de super aanbiedingen komt er nog een winkel-only deal op de stookmiddag?
                        Goede aanvulling Damian! Zin om te stoken, ik snap je helemaal haha

                        Comment


                          Spoiler 'alert'... Morgen zal ik een extra tijdelijke aanbieding delen!

                          Comment


                            Mooie acties! benieuwd naar de aanbieding van morgen es ff kieke of ik wat budget kan vrij maken

                            Comment


                              Is het toevallig mogelijk met bestellen in de winkel cash te betalen?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door mrgoodlife Bekijk bericht
                                Is het toevallig mogelijk met bestellen in de winkel cash te betalen?
                                Hehe...lang leve zwart geld...

                                Comment

                                Working...
                                X