Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
    Was zeker top en gezellig. Wil ook nog even een compliment geven aan de gene die het 'ratelbandje' in elkaar had geknutseld die ging goed.
    Ghehe die ging wel ff lekker inderdaad! Gezellig dat je er bij was en hopelijk tot later dit jaar!

    Comment


      Goedemiddag allemaal,

      Dat was een leuke middag vandaag! De kruitdampen trekken langzaam weg en kunnen we nog ruiken. Wij kijken in ieder geval terug op een geslaagde open dag i.s.m. Pyroteam Utrecht!

      Tof sommigen van jullie face2face te kunnen ontmoeten. Dankjewel allemaal voor de gezellige dag en jullie enthousiasme. Dit werkt aanstekelijk en ruikt naar meer. We zullen actief op dit forum vooral de voortgang van de binnenkomsten van de producten met jullie blijven delen. En als er nog plots toch nog een leuke actie voorbij komt, zal ik die hier zeker delen.

      Voor nu hebben jullie nog t/m vanavond om te profiteren van de Black Friday deals. Let op, rond 21:30 uiterlijk gaan de prijzen omhoog. Wil je zeker zijn, adviseer ik jullie voor 21:00 uur te bestellen. Morgen begint mijn dag namelijk weer vroeg en Black Friday duurt tegenwoordig een week, maar is al achter de rug.

      Fijne avond allemaal!

      Comment


        Vanmiddag ook even met mijn zoontje geweest, mooi moment om hem het afsteken te leren met de afleiding om hem heen. Resultaat, meneer wilde niet meer naar huis, en heeft de hele dag lopen zeuren of hij nog meer af mocht steken
        Meeting was goed geregeld, en complimenten aan Donadoni voor de mooie overzichtelijke showroom.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door dombooooo Bekijk bericht
          Vanmiddag ook even met mijn zoontje geweest, mooi moment om hem het afsteken te leren met de afleiding om hem heen. Resultaat, meneer wilde niet meer naar huis, en heeft de hele dag lopen zeuren of hij nog meer af mocht steken
          Meeting was goed geregeld, en complimenten aan Donadoni voor de mooie overzichtelijke showroom.
          Thanks voor de complimenten en leuk te horen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!

          Comment


            Oké dat was het dan. De Black Friday deals zijn zojuist gesloten. Veel plezier voor iedereen die een leuke deal heeft kunnen scoren

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
              Oké dat was het dan. De Black Friday deals zijn zojuist gesloten. Veel plezier voor iedereen die een leuke deal heeft kunnen scoren
              Komen er nog acties ?

              Comment


                haha, ben ook benieuwd, maar ik denk dat je kansen genoeg gehad hebt

                Comment


                  De mooiste kansen zijn nu wel voorbij.
                  Granddessert heeft aangegeven dat ze langzaam naar de normale voorverkoop prijzen gaan en als er iets moois voorbij komt voor de freaks, hij dat hier zal melden!

                  Voor de oplettende freak, de prijzen op de website zijn voor sommige boxen sindskort weer omlaag. Dat is top!

                  Comment


                    Goedemorgen allemaal,

                    Begint de spanning al wat op te lopen?

                    Tijdje wat stiller geweest vanuit ons. Het zijn momenteel erg drukke tijden met mijn 'andere' werk, maar ook voor het vuurwerk hebben wij niet stil gezeten hoor. Donderdag komen er weer wat mooie producten bij ons binnen. Ik zal tussendoor het één en ander op de foto zetten.

                    Maar jullie zijn ook van harte welkom op onze extra openingsdagen. Gewoon een bakkie koffie drinken, nog wat vuurwerk uitzoeken in de showroom, cat1 vuurwerk kopen, meenemen en direct afsteken (CAT1 dan he), etc. Wij zijn a.s. zaterdag 16 december en volgende week zaterdag op 23 december extra geopend van 11:00 - 15:00 uur.

                    Leuk om sommigen van jullie die we vorige keer niet hebben kunnen ontmoeten te mogen ontvangen of als jullie natuurlijk gewoon nog een keertje langskomen

                    Verder zie ik dat er wat vraag is geweest voor een extra actie. Begrijpelijk, maar op dit moment zie ik niet direct mogelijkheden. De beschikbaarheid van verschillende artikelen wordt inmiddels lastiger en onze capaciteit moet ook beschikbaar blijven voor de consument die onze showroom tijdens de verkoopdagen bezoekt. Ik sluit een extra actie niet uit, maar de kans is klein en dan zal het bovendien een last-minute deal worden.

                    Tot de volgende en fijne dag!

                    Comment


                      Zo te zien helaas geen laatste actie vanuit Donadoni! Dus alvast fijne koop- en verkoopdagen gewenst iedereen! Op naar de freak acties van 2024!

                      Comment


                        Een extra actie stond ik echt niet op te wachten ik heb al veel te veel

                        Comment


                          Net weer thuis uit de Meern, echt super geregeld, binnen 10 minuten weer pleite. Dames en heren van Donadoni, hartelijk dank voor de service!

                          Comment


                            Hahahaha hele gezellige winkel dit, drankjes en zelfs een popcorn stand voor de kleinste. Dikke aanrader, snel en goed geregeld, dikke pluspunten

                            Comment


                              Wat een fijne zaak is dit zeg! Snel geregeld en een lekker bakje popcorn voor mijn dochter

                              Comment


                                Echt top geregeld met al het drinken en eten dat je kan pakken tijdens het wachten!

                                Comment

                                Working...
                                X