Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Red Maroon uitgeleverd gekregen! Finally! Ik kreeg eerst een vervanger, maar dat accepteerde ik niet! Ze waren net bezig een levering uit te laden en daar zaten 2 stuks bij! Kreeg nog een bon voor gratis koffie voor het wachten! 1 vervanger voor de Super Syndrome box zelf uitgekozen, op de gok de Extacy of Gold box, tjaa waarom niet?! Voor mij is het wat betreft de Red Maroon afgehandeld! Maar wat een zeer beperkte levering zeg met deze box!
    Ik neem aan ook bij mooijvuurwerk. Morgenochtend ga ik gelijk bellen, want vandaag had ik andere prioriteiten (verjaardag zoontje)

    Comment


      Goed om te lezen, morgen om 6 uur bestelling ophalen bij Valk.
      Dan zal er toch nog wel wat staan hoop ik.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
        Ik neem aan ook bij mooijvuurwerk. Morgenochtend ga ik gelijk bellen, want vandaag had ik andere prioriteiten (verjaardag zoontje)
        Yep! Gewoon assertief uit de hoek komen!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
          Is al sinds dag 1 bekend dat je moet zorgen dat je direct alles in de eerste levering daar binnen moet hebben en dat je anders beter zelf kunt rijden. Was 5 jaar terug al zo en is zo te zien niks veranderd daar.

          (Levering van rubro naar winkel bedoel ik dan).
          We verkopen al jaren Rubro/Mania. Ik hoef niet in details te treden (jij kent het klappen van de zweep), maar "op tijd bestellen" gaat hier echt niet op. Er speelt veel meer dan dat.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            Eindelijk heb ik hem ook binnen! en nu maar hopen dat het geen tegenvaller is!!

            Comment


              Hij is ook bij mij geleverd

              Comment


                Kan er gelukkig 2 ophalen dus ook bij mijn dealer en daar heeft mijn dealer veel moeite voor moeten doen, zijn ze eindelijk uitgeleverd.
                Laatst aangepast door Happiness; 30 December 2017, 12:30.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Deze ook mogen ontvangen... maar geen kooi??

                  Comment


                    Nog wel wat liggen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_105240.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,1 KB
ID:	1565119

                    Comment


                      Ik heb het filmpje nu 5 keer gekeken en ik heb de 19 pagina's doorgeworsteld maar ik snap alle ophef nog steeds niet. Ik zie een bakje dat er een zooi rode boeketten uitgooit(oh ja, "scala" is geen effect), that's it. Zal wel aan de sample op de demo gelegen hebben maar ik vind dit op video saai, simpel en vooral niet boeiend. Ik ben erg benieuwd naar de (single geschoten) straatfilmpjes volgend jaar.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                        Ik heb het filmpje nu 5 keer gekeken en ik heb de 19 pagina's doorgeworsteld maar ik snap alle ophef nog steeds niet. Ik zie een bakje dat er een zooi rode boeketten uitgooit(oh ja, "scala" is geen effect), that's it. Zal wel aan de sample op de demo gelegen hebben maar ik vind dit op video saai, simpel en vooral niet boeiend. Ik ben erg benieuwd naar de (single geschoten) straatfilmpjes volgend jaar.
                        Het is gewoon rammen met rode peonies.. maar op de demo is dat nog goed uitgewerkt. Nu nog maar zien hoe de echte productie is, aangezien Mania en Rubro altijd safe spelen in verband met afkeur. Ik heb ´m zelf niet genomen omdat ik rood gewoon niet zo´n mooie kleur vind in vuurwerk ( op uitzonderingen daargelaten natuurlijk, een blinkerboeket met dikke rode dahlia's zijn prachtig ).

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Deze ook mogen ontvangen... maar geen kooi??
                          Per 2 zit ie in een karton, met kooi erom.
                          Bij jou niet?

                          Comment


                            spannend topic, of dit wordt de box van het jaar volgens sommigen of de grootste teleurstelling :P

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                              Ik heb het filmpje nu 5 keer gekeken en ik heb de 19 pagina's doorgeworsteld maar ik snap alle ophef nog steeds niet. Ik zie een bakje dat er een zooi rode boeketten uitgooit(oh ja, "scala" is geen effect), that's it. Zal wel aan de sample op de demo gelegen hebben maar ik vind dit op video saai, simpel en vooral niet boeiend. Ik ben erg benieuwd naar de (single geschoten) straatfilmpjes volgend jaar.
                              Ik snap helemaal wat je zegt, maar ik was bij die demo van Mania aanwezig, en het rood spatte werkelijk een voetbalveld breed alle kanten op. Het kwam letterlijk op je af en de fall-out zat in onze haren. Op video is het niet in te schatten, maar dit was echt een spektakel.

                              Dus nu is de vraag: kan dat wel bij productie?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                                Ik snap helemaal wat je zegt, maar ik was bij die demo van Mania aanwezig, en het rood spatte werkelijk een voetbalveld breed alle kanten op. Het kwam letterlijk op je af en de fall-out zat in onze haren. Op video is het niet in te schatten, maar dit was echt een spektakel.

                                Dus nu is de vraag: kan dat wel bij productie?
                                ik ben bang van niet, Funke doet het wel met hun 19 shots cakes maar die benutten volgesnmij echt de hele 25 gram per tube en dan kan zowiezo niet in NL dacht ik.
                                Laatst aangepast door lbanoa; 30 December 2017, 23:07.

                                Comment

                                Working...
                                X