Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij vwl Steenbergen zijn ze inmiddels binnen.

    Comment


      Vaag allemaal. Ik baal er intussen wel flink van.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Ik heb hem net eindelijk op kunnen halen

        Comment


          Nou hopelijk kom ik ook nog aan de beurt nog steeds niks gehoord.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            Red Maroon uitgeleverd gekregen! Finally! Ik kreeg eerst een vervanger, maar dat accepteerde ik niet! Ze waren net bezig een levering uit te laden en daar zaten 2 stuks bij! Kreeg nog een bon voor gratis koffie voor het wachten! 1 vervanger voor de Super Syndrome box zelf uitgekozen, op de gok de Extacy of Gold box, tjaa waarom niet?! Voor mij is het wat betreft de Red Maroon afgehandeld! Maar wat een zeer beperkte levering zeg met deze box!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              Ik kan niet wachten op de films van deze bak jongens! En de ervaringen vooral. In September de sample van dit ding bij Mania live gezien, en ik hoop zóóó dat deze het waar kan gaan maken!

              Comment


                Haha, inderdaad, wat gaat het worden, de topper van de avond of de tegenvaller. Stiekem hoop ik telkens op een film van (een cake van) deze box, puur ter geruststelling haha.

                Comment


                  Weet niet maar me gevoel zegt topper.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    ik heb hem gisterem ook ontvangen bij bredavuurwerk!

                    Comment


                      Net belletje vanuit Steenbergen gehad en wordt nog netjes nageleverd.
                      Maar raar dat dit toch zo loopt? Winkeliers doen kei hard hun best om het goed te maken, maar wie betaald dadelijk de kosten hiervan?
                      Groeten...:)

                      Comment


                        Ik blij dat ik de Red Maroon morgen pas in de planning stond om op te halen Bij mij staat deze ergens vooraan in de show. Als er teveel geweld voor zit, valt deze iets weg. 6 elements zit in het midden, W-Strobe-XXL aan het eind.

                        Comment


                          Bij mooijvuurwerk Rijnsburg verkopen ze hem nog in de losse verkoop voor 109 euro

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
                            Bij mooijvuurwerk Rijnsburg verkopen ze hem nog in de losse verkoop voor 109 euro
                            Hahaha nu wordt het helemaal gek, zie hieronder wat er bij mooijvuurwerk Rijnsburg is gebeurd... zie pagina 15/16.

                            Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
                            Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal.
                            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                            Comment


                              Ik heb de Red Maroon eind van de ochtend Bij vuurwerkmania Deventer gehaald. Daar hadden ze 'm op voorraad. Lang getwijfeld, maar kon het niet laten.

                              Comment


                                kom zojuist bij valk vandaan.. heb hem nu ook in de pocket. Die hadden er ook nog een 25 stuks achter in de bunker staan.
                                Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

                                Comment

                                Working...
                                X