Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Niet op de demo gezien en was even bang na die reactiesa maar ik vond een lekkere bak! Mooie rode kleirem +spreiding en burst. Ik ben tevreden

    Comment


      Spreiding en burst was enorm. Helaas kapte deze na de eerste cake ermee. Kwartier later aan de reservelont aangestoken en toen ging die wel helemaal. Absoluut een prachtig ding die uiteindelijk niet eens zoveel onder deed aan de sample op de demo. Film volgt later!

      Comment


        Ondanks dat hij toch net iets minder was dan op de demo. Staat deze al weer op mijn wishlist van komend jaar. Prima box.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Vond het tegen vallen
          Liever evo hoor

          Comment


            Comment


              2 naast elkaar was hij ziek mooi! Top bak!
              Klapchi

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                Dope! Dat ziet er toch wel mooi uit!

                Comment


                  Ik vond hem geweldig. Hele dikke spreiding, en dat zich traag verspreidende diepe rood is gewoon om van te smullen. Snap dat het niet ieders smaak is, maar ik vond hem bloedmooi.
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    Voor 69,- euro een meer dan prima box! Prachtig die heldere rode kleuren.

                    Comment


                      Comment


                        Staat op de lijst voor volgend jaar!!
                        Heeft u misschien een vuurtje?

                        Comment


                          Prachtig deze! Rood bleef mooi hangen zoals verwacht!

                          Comment


                            Achteraf dus spijt hebben deze niet gehad te hebben, maar fijn voor iedereen dat hij tog top was. Films zien er meer dan perfect uit. Kan dus op de lijst.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Ga hem ook gewoon weer halen met die acties van vwmania is het echt wel een aanrader.Effect waaide mooi uit en het is weer een keer wat anders dan standaard goud effecten.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Ik had er meer van verwacht maar blijft wel een mooi stukje vuurwerk hoor. Het rode gedeelte (één na laatste cake) van mijn collision thunder was echt veel groter en mooier, zo had deze ook moeten zijn.
                                https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                                Comment

                                Working...
                                X