Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    In Zwolle waren ze wel binnen vanmiddag
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

    Comment


      Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
        Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��
        Dit is een onzinverhaal, ik heb meerdere keren contact gehad met de dealer en Vuurwerkmania.

        Comment


          vanavond naar bredavuurwerk, benieuwd of hij binnen is..

          Comment


            Te hard dat klinkt goed lol.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Heb hem in de pocket, breda vuurwerk. Klein doosje maar pittig soortelijk gewicht voor zijn grote.

              Comment


                Heb ehm daar ook besteld! Liever mn geld terug, dan haal ik ehm wel ergens anders!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                  Heb ehm daar ook besteld! Liever mn geld terug, dan haal ik ehm wel ergens anders!
                  En dat die verkoper dan nog zegt dat de extreme lightning een fucking goede vervanger is! Ze hebben er weinig verstand van daar! Zie ook topic van color explosions. Want helaas had ik er nog een die vervangen werd.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                    Heb hem in de pocket, breda vuurwerk. Klein doosje maar pittig soortelijk gewicht voor zijn grote.
                    Viel me ook al op aardig gewicht nog.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Ik zou die box terug brengen en een gelijkwaardige vervanger vragen of geld terug en dan lekker ergens anders aanschaffen. Desnoods bel je met Vuurwerkmania of ze iets kunnen betekenen. Die smoesjes die zijn zo zwak dat het gewoon lachwekkend is

                      Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
                      Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��

                      Comment


                        Op een of andere manier heb ik het idee dat dit toppertje is maarja nog weinig budget over dus moet het wel zeker weten, iemand die hem even kan testen
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Wilde ook net vragen of iemand even zo vriendelijk kan zijn om hem af te steken..
                          Zal wel niet heel lang meer gaan duren voordat iemand zijn beheersing verliest

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                            Op een of andere manier heb ik het idee dat dit toppertje is maarja nog weinig budget over dus moet het wel zeker weten, iemand die hem even kan testen
                            Weet er ergens 3 in een keuken te staan Eens kijken of ik er een mag lenen hahaha
                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                              Weet er ergens 3 in een keuken te staan Eens kijken of ik er een mag lenen hahaha
                              Zoals ze bij new kids zouden zeggen, ik kom eraan k#t!
                              Man schieten dat ding ��
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                Ik mag er geen lenen Dan nog maar ff geduld...
                                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                                Comment

                                Working...
                                X