Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Ik vind het juist een slimme actie van hun. Ik wed dat er bij iedere freak die bij valk zal bestellen van de gelegenheid gebruikt maakt en een doosje meeneemt. En dan hoop ik op 4 halen 3 betalen
    Voor hun eigen zaakje en de freaks die er kopen is het natuurlijk handig, MAAR de groep die je er mee dwars zit (als de nieuwe inderdaad slechter is) is veel groter; andere winkeliers, en freaks die het gewoon niet kunnen opbrengen langs te komen bij Valk. Daarbij zal een gemiddeld consument er lijkt mij niet veel om geven? Een grote rol is een grote rol.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      Of je het nu een stomme of leuke actie vind van Nijverdal.

      Ik vind dat je zoiets niet kan maken tegen over je Conculega's.
      Al zie je ze als 100% Concurent dan nog vind ik dat je het niet zo aan moet pakken.
      Ik vind het triest als je zo aan je Klanten moet komen.
      Er zijn vast en zeker eerlijkere en betere manieren te bedenken om geld te verdienen/klanten te werven!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
        Deze 1076 celebration cracker van 2011/2012 is dit jaar alleen nog te koop bij valk nijverdal
        Valk heeft namelijk de totale voorraad van deze rollen opgekocht.
        Ik kan me niet voorstellen dat VuurwerkNijverdal alles heeft opgekocht, aangezien dat vuurwerk NIET overjarig in de vuurwerkbunker/kluis mag liggen.. En de met hoeveelheid vuurwerk die GBV/Weco (meestal) heeft liggen, lijkt het dus ook niet logisch.

        Comment


          Ik zou graag nog de "oude" versie willen hebben nadat ik de verhalen heb gehoord.

          Maar ik wacht er toch denk ik wel even mee tot de 29ste.
          Want als ik dadelijk de kat in de zak koop, of beter gezegd de buskruit in de mat koop.
          Voel ik me ook een beetje ge*****.

          Oftewel eerst èèn verkoopdag wachten op de verhalen van dit nu nog heerlijke matje!
          Een Nederlands rood tapijtje, nooit van durven dromen.
          Hopenlijk dit jaar nog!

          Hoop dat ze niet zijn veranderd en ook de andere winkels van de publiekstrekker kunnen genieten!

          Comment


            Na het lezen van het verslag streep ik deze van me lijst!

            Comment


              Kan nog altijd zo zijn dat het niet één batch met per ongeluk flash was (want dan hebben wel héél veel mensen toevallig een rol uit die batch gehad) maar dat er een andere recept voor 't kruit is gebruikt...

              Zou m'n kruit nog maar niet al te snel verschieten en rustig afwachten!

              Comment


                mischien geeft valk deze rol wel cadeau bij iedere bestelling dan vind ik dit toch wel een goede aktie voor de vaste klanten van Valk!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door mauricio84 Bekijk bericht
                  mischien geeft valk deze rol wel cadeau bij iedere bestelling dan vind ik dit toch wel een goede aktie voor de vaste klanten van Valk!
                  Zou een heel mooie actie zijn ja. En de mensen die enkel en alleen een rol willen kopen, die geven ze er 1 cadeau?

                  Dit is de grootste rol die GBV heeft, en deze verkopen best goed. Deze gratis meegeven aan de vaste klant bij een bepaalde bedrag/ bestelling zie ik dus niet gebeuren.

                  Comment


                    Ik heb het verslag van GBV gelezen en ik vind het maar een vaag verhaal. Ik geloof er eerlijk gezegt vrij weinig van! Want dat zou betekenen dat hun aardig de sjaak zijn wanneer ze super veel kartonnen met flash rollen hebben meegenomen. Worden er geen testen gedaan voor het geimporteerd word? En de testen op de demo's? Ze wisten gewoon wel degelijk dat er flash in zat.


                    Ik ben blij dat orthen nog testen gaat doen met de rollen, ik vertrouw het namelijk nu niet meer. Is toch aardig weggegooid geld als je dan een karton hiervan gaat bestellen en er blijkt dit jaar wel buskruit in te zitten.

                    Comment


                      Zo die video´s als het zo dit jaar word betekent dat dat ik niet naar een belgische mat hoef te verlangen. Hopelijk zulllen de matten van dit jaar net zo zijn dan ga ik ervoor

                      Comment


                        Elk jaar hebben wij hier een broekhoff mat maar dit jaar gaat er echt een GBV voor in de plaats komen, wat een geweld voor Nederlandse begrippen!

                        Comment


                          Er is dit jaar ook al weer een kleinere variant van de XXL 1076 Namelijk de XL 1062



                          Als deze net zo goed zijn,(wat ik betwijfel)koop ik er hier ook een paar van voor overdags. Ik krijg hier alleen een beetje de kriebels van. Ik vrees dat de goede 1076 XXL van wat er nog van vorig jaar over is nog verkocht wordt dit jaar. En de 1062 en de nieuwere batch van de 1076 van mindere kwaliteit zal zijn. Hopen op het beste, maar anders naar onze zuiderburen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            Ik ga de verkoopdagen maar even afwachten. Maar weet je; als 'ie gewoon nog zo leuk snippert, wil ik toch van de XL en/of XXL wat om de straat te kleuren; ook belangrijk

                            Comment


                              Ik had vorige jaar ook 3 van deze matten waren egt geweldig hop dat ze dit jaar weer zo goed zijn

                              Als die dit jaar weer 39 euro kosten dan koop ik er weer 3 van.. maar nog even afwachten nog..

                              Comment


                                Wow, wow wow!

                                Comment

                                Working...
                                X