Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    weet iemand al of deze rol dit jaar hetzelfde is? ik heb hem vorig jaar zelf niet gehad, maar mijn buren wel en hij was helemaal top. dus ik hoop hem dit jaar ook te kopen.

    Comment


      #77
      Zover ik weet zal deze niet meer beschikbaar zijn in de versie van afgelopen jaar.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #78
        Marchel weet jij toevallig ook de reden daarachter?
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #79
          daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoewel ik daar wel naar kan raden. flash in een rol mag helaas niet. hoe ze hem erdoor gekregen hebben is mij nog steeds een raadsel!?

          Comment


            #80
            Wat de preciese rede is weet ik ook niet.
            Echter zou dit kunnen duiden op een product wat niet door het nieuwe vuurwerkbesluit zou komen.
            Ik vermoed namelijk dat deze rol is gemaakt met de toen voor ogen liggende CE regelgevi.g zonder rekening te hebben gehouden met het RACT.

            Mischien dat men vanuit GBV een uitleg zou kunnen geven?
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #81
              Hopen dat er nog een flinke rest voorraad is :P
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #82
                Tony van FPM heeft GBV een mail gestuurd hierover en kreeg als antwoord dat de rol gewoon weer in de winkel zal liggen met deze inhoud. ze hebben gewoon een CE keurmerk gekregen.

                Comment


                  #83
                  Allemaal heel leuk en aardig maar eerst zien dan geloven!!!
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    #84
                    CE nummer kan heel goed,maar moet ook voldoen aan het RACT zolang deze nog geldt.

                    Als Nederlandse importeur kun je zelfs cake's laten maken met 1000gram volgens het CE,maar deze zijn niet geschikt voor nederland.......

                    Comment


                      #85
                      Die vraag heb ik begin van het jaar ook gesteld aan GBV/WECO.

                      Hun Antwoord:

                      Geachte meneer Happiness,

                      De rollen die wij in 2011 nieuw op de markt gebracht hebben zijn natuurlijk 100% legaal op de markt.
                      Deze zijn namelijk ook gewoon voorzien van een CE-markering en getest door TNO etc.

                      Zoals met alle dingen zullen er vernieuwingen op de markt verschijnen, deze rollen zijn hier een goed
                      voorbeeld van, de meeste leveranciers kiezen ervoor om een Rol op de markt te zetten die groot is,
                      laat zeggen een meter of 12 lang maar niet super knalt.

                      Wij hebben ervoor gekozen om een iets compactere rol te produceren waardoor we ons beter konden
                      richt op de uitwerking van deze Rol.

                      Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.



                      Met vriendelijke groet,




                      Verkoop binnendienst



                      GBV-WECO Vuurwerk B.V.

                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #86
                        Dat word er gewoon 1 halen de 28e en kijken wat er voor kruit in zit. Bevalt de kleur dan snel terug voor een karton :P
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #87
                          Zal binnenkort even contact opnemen.
                          Als ze daadwerkelijk weer zo zijn ga ik even met Gilbert overleggen over de inkoop aantallen.
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #88
                            Ik ga er iig ff 1apart laten lwggen bij mij in dr omgeving!

                            Comment


                              #89
                              Zal binnenkort even contact opnemen.
                              Als ze daadwerkelijk weer zo zijn ga ik even met Gilbert overleggen over de inkoop aantallen.

                              Dan zou ik maar wat extra kartonnen inkopen pyromaniac, reserveer voor mij ook maar wat exemplaren dan ;-) dag 1 testen en hoppa bestellen die dingen. Kan een goudmijn zijn!
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                #90
                                Als ik de eerdere plaatjes van deze rol bekijk en ik zag dat er een zilverkleurig kruit inzat inplaats van zwart, snap ik gewoon niet dat deze legaal is!?

                                Kan iemand me dat uitleggen, want waarom word het dan niet in meerdere producten gebruikt?

                                Comment

                                Working...
                                X