Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is orthen nog van plan deze rol te gaan testen? Ik ben wel benieuwd of ze dit jaar alsnog flash bevatten. De dingen die GBV zei in het verslag neem ik niet gelijk aan, aangezien het nogal vreemde dingen zijn. Ze doen alsof hun neus bloed met dat er flash in de rollen zit en het moet een 'fout' zijn geweest..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Ik ga de verkoopdagen maar even afwachten. Maar weet je; als 'ie gewoon nog zo leuk snippert, wil ik toch van de XL en/of XXL wat om de straat te kleuren; ook belangrijk
      Heel belangrijk Richardus heel belangrijk.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Zodra de voorraad in de bunker ligt een stukje afknippen en de 2012 batch testen. Zijn ze goed dan inslaan die handel! Kan niet wachten
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          Kunt er ook een rotje aftrekken en door breken.
          Dan zie je het meteen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            Kunt er ook een rotje aftrekken en door breken.
            Dan zie je het meteen.
            Kan maar een veldtest lijkt me beter, ik meld me aan om hem te testen
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              Heb er 3 besteld dit jaar. Ga uit van gepruttel, maar zie het vanzelf wel.. En voor de prijs die ik ervoor betaald heb kan ik er nog om lachen ook! Ik ben benieuwd...
              [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

              Comment


                Ik heb nog een karton gekocht bij de valk, dus weet ik zeker dat ik de goede versie heb.
                Heb zelf ook een mail gestuurd naar gbv, maar na 2 weken nog niks terug.

                Comment


                  Wie zegt eigenlijk dat vorig jaar alle batchen met zilverkruid gevuld waren?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
                    Wie zegt eigenlijk dat vorig jaar alle batchen met zilverkruid gevuld waren?
                    Niemand, dus er bestaat een hele kleine kans dat deze gewoon met buskruit is. Maar alle filmpjes die ik er van gezien heb, zijn ze met zilverkruid.

                    Comment


                      Iedereen had vorig jaar deze rol met flash. Van deze rol is geen buskruit versie, iedergeval niet die van vorig jaar. Hier is gewoon gebruik gemaakt vsn de CE regelgeving, die tot mijn schaamte word aangepast.

                      Comment


                        Volgens GBV was er voor de wet niks mis met de rol dus heb goede hoop dat hij hetzelfde is.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          heb hem vanavond mogen aanschouwen in Dieren bij een demo, heb nog nooit een nederlandse mat zo knetterhard zien gaan.

                          Comment


                            En omdat Valk de oude voorraad heeft opgekocht mogen we er dus vanuit gaan dat jij de nieuwe productie hebt gezien, en die dus ook weer goed is? In dat geval, mooi!

                            Comment


                              Dat zou wel mooi zijn! Ik wacht nog even met bestellen. Is het verschil tussen de Celebration xl en xxl groot kwa lengte?

                              Comment


                                Ik hem hem dit jaar besteld! €29,95!
                                Laat jullie wel horen hoe ze zijn gegaan. Zal 28 december wel een rotje eraf halen en kijken welk kruit erin zit.

                                Comment

                                Working...
                                X