Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze 1076 celebration cracker
    Laatst aangepast door reva; 26 September 2012, 07:13.

    Comment


      Om er zeker van te zijn dat deze rollen nog presteren zoals ze horen te presteren zal VuurwerkOrthen voordat wij over gaan tot aanschaf deze testen/keuren zodat men zeker weet dat men hetzelfde kan verwachten zoals afgelopen jaar.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
        Deze 1076 celebration cracker van 2011/2012 is dit jaar alleen nog te koop bij valk nijverdal
        Valk heeft namelijk de totale voorraad van deze rollen opgekocht.
        De winkeliers kunnen wel altijd zeuren wanneer er ergens anders een produkt te goedkoop wordt aangeboden, maar alles opkopen om zodoende een soort monopoly te krijgen op een produkt die wellicht niet meer zo geproduceerd wordt mag dan wel weer he. Moest verboden worden dat één enkele winkel alles mag opkopen. Schande!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
          De winkeliers kunnen wel altijd zeuren wanneer er ergens anders een produkt te goedkoop wordt aangeboden, maar alles opkopen om zodoende een soort monopoly te krijgen op een produkt die wellicht niet meer zo geproduceerd wordt mag dan wel weer he. Moest verboden worden dat één enkele winkel alles mag opkopen. Schande!!
          Maak je niet druk Grizmo.
          Er leiden meer wegen naar rome zegt men.

          En er is niks verkeerd aan,Het is enkel een goede strategische keus.
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            De winkeliers kunnen wel altijd zeuren wanneer er ergens anders een produkt te goedkoop wordt aangeboden, maar alles opkopen om zodoende een soort monopoly te krijgen op een produkt die wellicht niet meer zo geproduceerd wordt mag dan wel weer he. Moest verboden worden dat één enkele winkel alles mag opkopen. Schande!!
            Er zijn genoeg freaks die dit ook doen, het verschil zit hem in het streven naar winstbejag of niet. In beiden gevallen geldt dat de overige consument hier niet blij mee is. Uiteindelijk gaat door schaalvergroting de hobby langzaamaan kapot. Zo leuk is het niet meer als het echt leuke vuurwerk straks maar bij enkele winkels te koop is in het hele land. Maar ja, we willen VVD he. Marktwerking...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
              Deze 1076 celebration cracker van 2011/2012 is dit jaar alleen nog te koop bij valk nijverdal
              Valk heeft namelijk de totale voorraad van deze rollen opgekocht.
              Oh, dus moeten we nu ineens met zijn allen naar Nijverdal???? Stel dat dit zo is. Dan heb ik gelukkig genoeg alternatieven.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                Om er zeker van te zijn dat deze rollen nog presteren zoals ze horen te presteren zal VuurwerkOrthen voordat wij over gaan tot aanschaf deze testen/keuren zodat men zeker weet dat men hetzelfde kan verwachten zoals afgelopen jaar.
                Dus als ze net zo presteren als vorig jaar, gaat Orthen ze ook verkopen???
                En ik maar denken dat alles is opgekocht door Valk Nijverdal.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                  Dus als ze net zo presteren als vorig jaar, gaat Orthen ze ook verkopen???
                  En ik maar denken dat alles is opgekocht door Valk Nijverdal.
                  Er zijn meer manieren om aan de rol te komen lijkt me. Alle oude voorraad opkopen is er één van.
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment


                    Op kopen.. Hahaha en dan blijkt de nieuwe netzo goed te presteren of onveranderd te zijn..
                    Nou dan lach ik Valk Nijverdal heeeel hard uit!
                    Haha.. Rare acties ook weer...

                    Comment


                      Het is inderdaad wel een klein beetje een vreemde actie.
                      Ik hoop dat de nieuwe rollen net zo zijn als de oudere. Dan kan iedereen in Nederland er van genieten.
                      greetzzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        haha die rol zal nu maar nog langer zijn en een goede eindbom hebben hahahaah

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Op kopen.. Hahaha en dan blijkt de nieuwe netzo goed te presteren of onveranderd te zijn..
                          Nou dan lach ik Valk Nijverdal heeeel hard uit!
                          Haha.. Rare acties ook weer...
                          Ik vind het juist een slimme actie van hun. Ik wed dat er bij iedere freak die bij valk zal bestellen van de gelegenheid gebruikt maakt en een doosje meeneemt. En dan hoop ik op 4 halen 3 betalen
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Voor alsnog lijkt het, dat dit jaar de "oude 1076" nog gewoon met de zelfde eigenschappen als vorig jaar worden verkocht, geleverd door GBV/Weco

                            Comment


                              Ik hoop het dan komt hij zeker weten op mijn lijstje

                              Comment


                                Voor 39,50 - 20% (pyrovoordeel)= 31,60. Kan valk ook alvast aangeven hoeveel deze rol gaat kosten? Voor de concurentie hoeven ze het niet te laten om het ons alvast laten weten!

                                Comment

                                Working...
                                X