Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hey Jeroen, zou je ons kunnen voorzien van effectomschrijving per cake? Voor hen die het in andere volgorde willen schieten zou dat tof zijn, of voor de mensen die het kopen als hoe het officieel ;) bedoeld is; een pakket van 6 losse cakes Dank alvast!
    Laatst aangepast door Richardus; 1 October 2012, 19:32.

    Comment


      #77
      Er zijn trouwens absoluut andere volgordes geschoten tijdens de filmdemo-avond, en de demoavond van zaterdag. Zie maar hoe op zaterdag het palmblinkblok als 2e komt na de kleuren, terwijl op de filmdemo (zie Dmenrapstars filmpje bv.) die pas als 3e komt ná het blink-na-goudblok die op zaterdag pas als 3e of 4e kwam...

      Graag helderheid over effecten per blok, en welke volgorde de juiste alfabetische volgorde was. Heb het idee dat ze telkens eindigen met een dubbele salvo salutes?

      Comment


        #78
        Ik persoonlijk vind hem minder goed dan de imortal gold prof van Rubro.
        Maar op zich een leuke combie voor dat geld. Beetje duur vind ik t wel.

        Stef
        Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Er zijn trouwens absoluut andere volgordes geschoten tijdens de filmdemo-avond, en de demoavond van zaterdag. Zie maar hoe op zaterdag het palmblinkblok als 2e komt na de kleuren, terwijl op de filmdemo (zie Dmenrapstars filmpje bv.) die pas als 3e komt ná het blink-na-goudblok die op zaterdag pas als 3e of 4e kwam...

          Graag helderheid over effecten per blok, en welke volgorde de juiste alfabetische volgorde was. Heb het idee dat ze telkens eindigen met een dubbele salvo salutes?
          Op de demo avond schoot de 2de cake door. Ze zijn bij beide demo's op dezelfde volgorde geschoten.

          Effectomschrijving per cake:

          RFC141200-A: blue tail: to orange mine to blue/orange star, to blue mine to blue/lemon
          to purple mine to purple/blue star, silver tail to salute w/blue mines

          RFC141200-B: golden tail to brocade crown, golden tail to golden strobe,
          golden tail to crackling rain, silver tail to salute w/golden willow mines

          RFC141200-C: silver tail to silver wave red strobe, silver tial to silver wave green strobe,
          blue tail to brocade crown blue star, silver tail salute w/silver wave mines

          RFC141200-D: golden tail to golden wave, silver tail to white strobe ,
          golden tail to crackling rain, crackling rain mines to silver tail salute

          RFC141200-E: golden tail to brocade crown green star, golden tail to brocade crown purple star,
          golden to tail brocade crown blue star, silver tail to salute w/brocade mines

          RFC141200-F: Chrysanthemum mines to chrysanthemum, chrysanthemum mines to silver tail salute
          ..

          Comment


            #80
            Super bedankt Hans! Aangezien ik hem ga bestellen,is dit heel handig, F,D,B,E,C,A zo ga ik hem schieten!
            Laatst aangepast door skyrider; 18 December 2012, 21:11.
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #81

              Comment


                #82
                Beetje laat misschien, maar hier nog mijn filmpje.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                Comment


                  #83
                  Goede film ben nu wat postiever over dit ding. Maar Dat soort boeketen blijft jammer genoeg niet echt mij smaak. Maar herrie zet als ik me kop telefoon goed instel.

                  Comment


                    #84
                    de film van martijn heeft mij overgehaald om hem te bestellen middels de actie van goedkoperuurwerk.nl 120.- voor dit blok is toch een zeer mooie prijs.
                    Laatst aangepast door brian the freak; 5 October 2012, 13:15.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #85
                      Een erg goed blok mag ik toch wel zeggen.
                      Leuke opbouw, heeft een goede diversiteit aan effecten in huis.
                      Duurt ook nog eens 2 minuten.Salutes erbij.

                      De prijs is wat mij betreft ook rechtvaardig.
                      Je haalt toch even 6 leuke 500 grammers in huis.
                      Ik voeg hem toe aan de wishlist.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
                        Super bedankt Hans! Aangezien ik hem ga bestellen,is dit heel handig, F,D,B,E,C,A zo ga ik hem schieten!
                        Een aanvulling: Ik zet hem op de whishlist voor volgend jaar! Heb er even over moeten twisten,maar qua wat ik allemaal wil,het past gewoonweg niet,
                        Light some fireworks, and see who answers.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Krijg ik wel 't volgende conflict: stel ik kan niet aan Rubro komen, maar wel de Zena Cakebox voor €100 of deze voor zeg €150... damn, wat een vraagstuk...of niet? Hmmm...
                          Ik zit met een Rubro dilemma. Weet nog niet of er in Utrecht Rubro verkocht gaat worden. Anders wist ik het wel. Ik zit er toch aan te denken om de Garden of Eden en/of de Zena Cakebox er dan maar bij te nemen.
                          Beter iets dan niets.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #88
                            Mede freaks,

                            Wordt eens wakker! Het is niet meer en niets minder dan een cake ass. Met daarin cakes die afzonderlijk nou verre van super zijn..

                            De cakes kosten afzonderlijk 33€ pst. Dit is vrij grof! 6 cakes met een gemiddelde waarde van 33€ damn kan je een heel aardig vuurwerkshow neer zetten met extreme en uitzonderlijke effecten

                            Daarnaast zitten er best wel wat salutes in, die per shot echt een drol kosten waardoor je sier shots erg duur worden.

                            Kom op, wij als freak moeten toch kunnen inzien dat er voor 200€ een prachtig doorlont project te maken is met 240shots?

                            Ik vind het verre van special, misschien grappig voor een standaard consument maar ik laat zulke ass vrijwel altijd links liggen, of het moet van uitzonderlijke kwaliteit zijn, neem het buurt ass. bijvoorbeeld.

                            Nee, dit is voor mij niks vernieuwend, vind de effecten vaak te mager en niet speciaal, zie de toegevoegde waarde van de doos ook niet echt en vind de prijs toren hoog.

                            Nee dit soort boxen is niet aan mij besteed. Ik kies zelf wel 5 mooie siercakes van 40€ en gooi er een SS van 25€ er achteraan en heb een 10x mooier doorlontproject dan dit voor hetzelfde geld.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                              Mede freaks,

                              Wordt eens wakker! Het is niet meer en niets minder dan een cake ass. Met daarin cakes die afzonderlijk nou verre van super zijn..

                              De cakes kosten afzonderlijk 33€ pst. Dit is vrij grof! 6 cakes met een gemiddelde waarde van 33€ damn kan je een heel aardig vuurwerkshow neer zetten met extreme en uitzonderlijke effecten

                              Daarnaast zitten er best wel wat salutes in, die per shot echt een drol kosten waardoor je sier shots erg duur worden.

                              Kom op, wij als freak moeten toch kunnen inzien dat er voor 200€ een prachtig doorlont project te maken is met 240shots?

                              Ik vind het verre van special, misschien grappig voor een standaard consument maar ik laat zulke ass vrijwel altijd links liggen, of het moet van uitzonderlijke kwaliteit zijn, neem het buurt ass. bijvoorbeeld.

                              Nee, dit is voor mij niks vernieuwend, vind de effecten vaak te mager en niet speciaal, zie de toegevoegde waarde van de doos ook niet echt en vind de prijs toren hoog.

                              Nee dit soort boxen is niet aan mij besteed. Ik kies zelf wel 5 mooie siercakes van 40€ en gooi er een SS van 25€ er achteraan en heb een 10x mooier doorlontproject dan dit voor hetzelfde geld.
                              Ben benieuwd welke soort gelijke "alternatieven" jij dan kunt vinden met 240 (6x40sh) zonder korting. Dus 6 cake van 40 shots 500 gram

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                                Ik zit met een Rubro dilemma. Weet nog niet of er in Utrecht Rubro verkocht gaat worden. Anders wist ik het wel. Ik zit er toch aan te denken om de Garden of Eden en/of de Zena Cakebox er dan maar bij te nemen.
                                Beter iets dan niets.
                                Harten 4 vuurwerk in Veenendaal verkoopt Rubro (en ook Royal overigens). Wordt als t goed is binnen 1 a 2 weken bekend wat er dit jaarnin de collectie komt.

                                Comment

                                Working...
                                X