Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ook heb ik niet het gevoel dat dit China kwaliteit is en dat je straks bij demo's teleurgesteld wordt als productie geschoten wordt.
    Deze was inderdaad productie, net als al het andere vuurwerk. Wat je gisteren hebt gezien krijg je dus ook mee de 28e-31e. Ik moet zeggen dat ik deze toch wel erg tof vindt. Ook gisteren wel, zeker in het begin. Wel jammer van de grote hoeveelheid crackling, dat was in het China filmpje wat minder.

    Comment


      #47
      prijs technisch is het een goeie blok en goedkoper dan immortal gold. De blok begon mooi met leuke tempo en daarna zakte het in maar het bleef wel constant. hier mijn filmpje

      We Love Fireworks

      Comment


        #48
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Demo ryal 29-09-12 foto's 550D 179.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,8 KB
ID:	1543038Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Demo ryal 29-09-12 foto's 550D 181.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,3 KB
ID:	1543060
        Mooie bak maar ik zal hem niet halen dankzij het prijskaartje.
        Laatst aangepast door markHE; 30 September 2012, 22:18.
        Vuurwerkbieb.nl

        Comment


          #49
          Deze laat is denk ik staan en ik ga voor de 6 elements. Deze cake heeft gewoon net die ''wow'' factor niet.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
            Deze laat is denk ik staan en ik ga voor de 6 elements. Deze cake heeft gewoon net die ''wow'' factor niet.
            de 6 elementen hebben de wow factor wel dan?
            We Love Fireworks

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
              Deze laat is denk ik staan en ik ga voor de 6 elements. Deze cake heeft gewoon net die ''wow'' factor niet.
              Ben het zeker wel met je eens.Het begin is mooi,maar daarna wordt het blok heel erg eentonig.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #52
                Nee ik was al bang dat Rubro dit jaar niet overtroffen zou worden, en dat is gister gebleken. Vind deze bak bij lange na niet in de buurt komen bij de eventboxen van Rubro, op de prijs na dan... De bakken van Rubro zijn één geheel en groots uitgewerkt, hier vind ik het karig overkomen en een opsomming van verschillende effecten.

                Comment


                  #53
                  Bij deze ook mijn film. Veel kijkplezier. Ik vind het persoonlijk een heerlijke bak. Veel variatie, mooie effecten (persoonlijke smaak bepaald of je het een wel of niet mooi vind, maar goed).

                  Comment


                    #54
                    Uhm ik vind deze cake wel wat hebben, maar niet zoals de Event Immortal Gold van Rubro. Of de Zena Cakebox die twee vind ik beter, wel heeft deze een heerlijke salute.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ricow Bekijk bericht
                      de 6 elementen hebben de wow factor wel dan?
                      ik vind van wel ja maar wat voor mij wel een wow factor heeft hoeft dat niet voor jou te hebben. Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.

                      Comment


                        #56
                        hmmm, effecten komen wat mager op me over op film, zeker als het tegenover die immortal gold zet. Krijg hier mee het idee dat ik naar losse cakes zit te kijken dan een groot "blok" komt ook door die rare salutes tussendoor. Toch wel een mooi product, ben benieuwd naar de prijs.
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          #57
                          volgens mij is dat 175 euro.
                          Voor deze prijs vind ik het helemaal niet slecht overigens.
                          Maar voor de verwachtingen van te voren valt het wat tegen. Dat vind ik jammer.
                          Maar de prijs vind ik absoluut redelijk.
                          greetzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #58
                            Deze stelt mij toch wel teleur. Komt niet overeen met china filmpje. Effecten zijn niet bijzonder en waar ik mij het meest aan stoor zijn die vervelende sterren in het ti-salute boeket. Jammer.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door markHE Bekijk bericht
                              [ATTACH=CONFIG]9347[/ATTACH]
                              Mooie bak maar ik zal hem niet halen dankzij het prijskaartje.
                              nou ja bak het is eerder een pakket cakes die met elkaar verbonden zijn .
                              meer niet
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment


                                #60
                                Krijg ik wel 't volgende conflict: stel ik kan niet aan Rubro komen, maar wel de Zena Cakebox voor €100 of deze voor zeg €150... damn, wat een vraagstuk...of niet? Hmmm...

                                Comment

                                Working...
                                X