Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Garden of Eden

    Artikelnummer: RFD 141200
    Artikelnaam: Garden of Eden
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 2985 gr
    Aantal Schoten: 240 (6 cakes van 40 schoten elk)
    Effectomschrijving: Bijna 3kg kruit in dit monsterlijke stuk vuurwerk.Een complete vuurwerkshow waarvan niet alleen uw mond maar ook die van uw buren open zullen vallen!
    Tijdsduur: 150 seconden (2 minuut 30)
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...





    Info/filmpje vuurwerkrf
    Laatst aangepast door R@lph; 30 September 2012, 19:26.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    China filmpje dus moeilijk te oordelen, maar vind wel prachtig met de salutes, nu afwachten hoe hard ze gaan, maar het is toch wel een klein beetje smullen maar dat is toch wel door de salutes.

    Comment


      #3
      Ziet er goed uit, of ik hem zal halen hangt zeer erg van de prijs (en korting ;)) af.
      Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

      Comment


        #4
        hmm... ben benieuwd in het echt hoe die gaat lopen, ook ivm het doorlonten... en natuurlijk het prijskaartje wat hier aan mag hangen.. zal mij niks verbazen dat de prof dozen van royal straks goedkoper zijn dan deze, we laten ons verrassen!...

        Comment


          #5
          Ben toch wel erg benieuwd naar een filmpje van de demo. Nog even afwachten wat de prijs is maar deze of de 6 elements van Rubro komt in de collectie

          Comment


            #6
            dat word wel heel erg keuzes maken dit jaar .
            misschien zelf zo dat ik het over een andere boeg gooi .
            ff kijken wat de mogelijkheden zijn .
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #7
              Oh jaaaaaa, hahaha, geweldig! Alles (behalve fanshape en fluiters) zit erin; kleur, goud, salutes, crackling en een meesterlijk tempo. Hulde, Royal, met het blok van het jaar (gedeelde eerste plek met Immortal Gold)! Nou nog een prijs van €200-€225 en ik ga heeeeel hard duimen dat er nu verdullemes eindelijk een Royal dealer in Stad komt!!!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Oh jaaaaaa, hahaha, geweldig! Alles (behalve fanshape en fluiters) zit erin; kleur, goud, salutes, crackling en een meesterlijk tempo. Hulde, Royal, met het blok van het jaar (gedeelde eerste plek met Immortal Gold)! Nou nog een prijs van €200-€225 en ik ga heeeeel hard duimen dat er nu verdullemes eindelijk een Royal dealer in Stad komt!!!
                Nou, dan mag jij gewoon 225 euro betalen dan ga ik voor een mooie korting en neem 'm voor max. 150,- mee naar huis. :P

                Comment


                  #9
                  Zo gave bak dit hoor, lekker veel variatie/afwisseling presteert stand alone aanzienlijk
                  goed zo te zien !

                  Zeker een geduchte concurrent van de Rubro Event dozen

                  Comment


                    #10
                    Foto is niet van mij

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	132350_351260871627790_1861489747_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:144,1 KB
ID:	1543031

                    Comment


                      #11
                      Hallow! Dat is een beste bak....
                      Alleen lijken die salutes me een beetje opgevoerd, lijken minstens 2" te zijn. Maar goed, we wachten vanavond de reacties af.

                      Comment


                        #12
                        Die salute gaan idd zeer hard op het filmpje vergeleken de rest. Toch vind ik de Rubro cakes mooier.

                        Comment


                          #13
                          Ziet er erg mooi uit, alleen jammer dat er duidelijk geknipt en geplakt is in dit filmpje, vooral rond de salutes. Erg benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet want zo zegt het niet zo veel...

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Phyrex Bekijk bericht
                            Ziet er erg mooi uit, alleen jammer dat er duidelijk geknipt en geplakt is in dit filmpje, vooral rond de salutes. Erg benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet want zo zegt het niet zo veel...
                            Dat viel mij ook al op idd. Morgen zullen er vast wel films van de demo online komen.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #15
                              Het filmpje van deze mooie bak is aan het uploaden. Ik vond er niks om gelogen dat deze mooi zou worden want dat was hij zeker! Vooral in het begin van het blok zat een lekker tempo en erg heldere kleuren. Het laatste gedeelte vond ik eigenlijk wel zwak overkomen met wat kleinere boeketten en ti-salutes die veel sterren bevatten. Ook had er wat meer een finale in mogen zitten. Voor de rest zeker de moeite waard om te kopen.

                              Comment

                              Working...
                              X