Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Mede freaks,

    Wordt eens wakker! Het is niet meer en niets minder dan een cake ass. Met daarin cakes die afzonderlijk nou verre van super zijn..

    De cakes kosten afzonderlijk 33€ pst. Dit is vrij grof! 6 cakes met een gemiddelde waarde van 33€ damn kan je een heel aardig vuurwerkshow neer zetten met extreme en uitzonderlijke effecten

    Daarnaast zitten er best wel wat salutes in, die per shot echt een drol kosten waardoor je sier shots erg duur worden.

    Kom op, wij als freak moeten toch kunnen inzien dat er voor 200€ een prachtig doorlont project te maken is met 240shots?

    Ik vind het verre van special, misschien grappig voor een standaard consument maar ik laat zulke ass vrijwel altijd links liggen, of het moet van uitzonderlijke kwaliteit zijn, neem het buurt ass. bijvoorbeeld.

    Nee, dit is voor mij niks vernieuwend, vind de effecten vaak te mager en niet speciaal, zie de toegevoegde waarde van de doos ook niet echt en vind de prijs toren hoog.

    Nee dit soort boxen is niet aan mij besteed. Ik kies zelf wel 5 mooie siercakes van 40€ en gooi er een SS van 25€ er achteraan en heb een 10x mooier doorlontproject dan dit voor hetzelfde geld.
    Zit wat in hoor, ook al ga je van een (in de praktijk) wat te hoge prijs uit. Maar de kunst van dit soort doorverbinddozen is wel dat het één mooie show wordt, ook al zullen er in de praktijk pauzes gaan vallen tussen de elementen. Royal probeert hier duidelijk onderscheidbare cakes (qua effecten) aaneen te lijmen dmv de salutes, zodat het één geheel wordt. Er zijn ook genoeg profblokken die ook achtereenvolgens diverse effecten laten zien, alsof het losse elementen zijn.
    Hoe Rubro het bv met de Immortal Gold heeft gedaan, lijkt het één mooie show maar ten eerste is het de vraag of de instanties er blij mee zijn dat het geen onderscheidbare blokjes zijn, en ten tweede zal de gemiddelde consument gewoonweg de viscolonten in mekaar steken en daardoor zullen er pauzes vallen tussen de verschillende elementen. Dan kan het best eens een voordeel zijn bij deze Garden Of Eden dat elk blok een afzonderlijk beeld geeft mét per stuk een leuke finale...

    Comment


      #92
      @ Slomo: wat zijn uitzonderlijke effecten? Bijna alles is er wel zo een beetje. Welke uitzonderelijke 40 shots cakes kosten 33 euro? Naar mijn weten kosten die los meestal rond 45/55 euro. Welke doorlontboxen, zoals freaks die noemen zijn geen assortiment met daarin meerdere losse cakes?
      Deze bak koop je of koop je niet als je afgaat op je eigen smaak. Wil je liever zelf een show maken dan koop je gewoon losse cakes maar om met 200 euro zonder korting een doorlontproject te maken dat 2,5 minuut nonstop doorknalt? Succes daarmee.
      Een consument die deze doos koopt krijgt dus 6 losse cakes met elk een eigen uitwerking. Zou een beetje saai zijn, 6 cakes die allemaal hetzelfde doen.
      ..

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
        @ Slomo: wat zijn uitzonderlijke effecten? Bijna alles is er wel zo een beetje. Welke uitzonderelijke 40 shots cakes kosten 33 euro? Naar mijn weten kosten die los meestal rond 45/55 euro. Welke doorlontboxen, zoals freaks die noemen zijn geen assortiment met daarin meerdere losse cakes?
        Deze bak koop je of koop je niet als je afgaat op je eigen smaak. Wil je liever zelf een show maken dan koop je gewoon losse cakes maar om met 200 euro zonder korting een doorlontproject te maken dat 2,5 minuut nonstop doorknalt? Succes daarmee.
        Een consument die deze doos koopt krijgt dus 6 losse cakes met elk een eigen uitwerking. Zou een beetje saai zijn, 6 cakes die allemaal hetzelfde doen.


        Ik heb het niet over normale consumenten die dit kopen, briljant bedacht en ze zullen zeer tevreden zijn. Ik heb het over de uitinnigheid bij freaks..

        Het lijkt zoveel mooier dan het daadwerkelijk is...

        0,85€ per shot is degelijk, maar normaliter als je een karton koopt krijg je bijna 40% korting.. Waardoor een normale cake van 1€ per shot ineens nog maar 0,6€ per shot kost..

        Daarbij komt dat er een berg salutes in zitten die excl korting toch echt niet meer kosten dan 0,5€.. Waardoor je uiteindelijk een dood normale prijs betaalt en je het voordeel van massa inkoop nergens in je prijs terug vind..

        140€ zou een veel betere prijs zijn omdat je dan met een ass onderscheid kan maken van aparte blokken, op deze manier doe je dat dus niet.. En toch verblind het iedereen die ziet 33€ per cake, 40Shots, wow wat een prijs!

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
          Ik heb het niet over normale consumenten die dit kopen, briljant bedacht en ze zullen zeer tevreden zijn. Ik heb het over de uitinnigheid bij freaks..
          Ik denk niet dat Royal alleen maar vuurwerk produceert voor een paar uitzinnige freaks. ^^

          Als je dit product koopt met 30% korting betaal je €0,58 pet tube. Dus volgens mij sla je de plank een beetje mis. Ook zal de prijs per tube in productie tussen 14 gram kruit voor een sier effect of 8 gram voor de salute met mine bijna geen verschil maken.

          Maar goed ik begrijp dat je dit product geen donder aan vind dus dan laat je m lekker staan. Je kan iig niet zeggen dat Royal te veel vraagt voor haar producten. Als je denkt dat dat wel zo is zou je voor de gein eens moeten uitzoeken wat het kost om een stuk vuurwerk op de Nederlandse markt te zetten en uit rekeningen op welke adviesprijzen je uitkomt zonder de winkeliers ontevreden te maken.
          ..

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
            Ik heb het niet over normale consumenten die dit kopen, briljant bedacht en ze zullen zeer tevreden zijn. Ik heb het over de uitinnigheid bij freaks..

            Het lijkt zoveel mooier dan het daadwerkelijk is...

            0,85€ per shot is degelijk, maar normaliter als je een karton koopt krijg je bijna 40% korting.. Waardoor een normale cake van 1€ per shot ineens nog maar 0,6€ per shot kost..

            Daarbij komt dat er een berg salutes in zitten die excl korting toch echt niet meer kosten dan 0,5€.. Waardoor je uiteindelijk een dood normale prijs betaalt en je het voordeel van massa inkoop nergens in je prijs terug vind..

            140€ zou een veel betere prijs zijn omdat je dan met een ass onderscheid kan maken van aparte blokken, op deze manier doe je dat dus niet.. En toch verblind het iedereen die ziet 33€ per cake, 40Shots, wow wat een prijs!
            Ben benieuwd welke soort gelijke "alternatieven" jij dan kunt vinden met 240 (6x40sh) zonder korting. Dus 6 cake van 40 shots 500 gram

            Comment


              #96
              Even los van dit product van Royal. Meer een opmerking in het algemeen.

              Weer zie ik opmerkingen voorbij komen die gaan over kortingen. Ja, kortingen zijn leuk. Maar het is te gek voor woorden dat je van extreme kortingen afhankelijk moet zijn om een prijs passend te vinden bij een product.

              Om eerlijk te zijn word ik een beetje treurig van opmerkingen die beginnen met, maar met korting is het nog maar...

              Je kan beter zeggen, het product heeft een goede prijs. Met een korting erover heen wordt het allemaal maar interessanter. Een goed voorbeeld hiervan is China by night. Prijstechnisch al interessant, maar met een korting echt leuk.
              Dit in tegenstelling tot Buurtassortiment XXL. Waarbij je dus minimaal 30% korting nodig hebt om op de prijs van twee jaar terug zonder korting uit te komen.

              Het is wat mij betreft heel simpel. Op het moment dat kortingen noodzakelijk zijn voor een goede prijs-kwaliteit-verhouding, dan betekent dat dat de bestaande prijs-kwaliteit-verhouding van een product niet goed is. Oftewel, het product is met zijn normale prijs gewoon te duur voor wat je krijgt. Think about it...

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Even los van dit product van Royal. Meer een opmerking in het algemeen.

                Weer zie ik opmerkingen voorbij komen die gaan over kortingen. Ja, kortingen zijn leuk. Maar het is te gek voor woorden dat je van extreme kortingen afhankelijk moet zijn om een prijs passend te vinden bij een product.

                Om eerlijk te zijn word ik een beetje treurig van opmerkingen die beginnen met, maar met korting is het nog maar...

                Je kan beter zeggen, het product heeft een goede prijs. Met een korting erover heen wordt het allemaal maar interessanter. Een goed voorbeeld hiervan is China by night. Prijstechnisch al interessant, maar met een korting echt leuk.
                Dit in tegenstelling tot Buurtassortiment XXL. Waarbij je dus minimaal 30% korting nodig hebt om op de prijs van twee jaar terug zonder korting uit te komen.

                Het is wat mij betreft heel simpel. Op het moment dat kortingen noodzakelijk zijn voor een goede prijs-kwaliteit-verhouding, dan betekent dat dat de bestaande prijs-kwaliteit-verhouding van een product niet goed is. Oftewel, het product is met zijn normale prijs gewoon te duur voor wat je krijgt. Think about it...
                Amen! Het lijkt vanzelfsprekend te worden dat men een % korting heeft op vw maar dat is het natuurlijk niet. Straks gooien de importeurs de prijzen nog maar wat omhoog want tja iedereen schijnt toch met korting te kopen...
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #98
                  Hoe lang zijn de reserve lonten eigenlijk? Hopelijk lang genoeg om het visco af te knippen zodat het quickmatch te verbinden is, dan kan je eigenlijk geen pauzes krijgen.
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
                    Ben benieuwd welke soort gelijke "alternatieven" jij dan kunt vinden met 240 (6x40sh) zonder korting. Dus 6 cake van 40 shots 500 gram
                    Waarschijnlijk begrijp je het idee nog niet.

                    Doordat dit een assortiment is en je dus een relatief grote hoeveelheid inkoopt zit er een soort van staffel korting op.

                    Kijk maar als je ergens anders een random karton van iets bestelt..

                    Wil het dus aantrekkelijk zijn om zulke boxen te kopen, je levert namelijk in op kwaliteit en eigen keus, dan moet zoiets juist om de prijs verdomd goed uit de verf springen.

                    En ik vind dat in deze niet, heel leuk 40shots, maar 8 ervan zijn ABC Salutes, die trouwens op het filmpje een klein tikje overdreven zijn lol.

                    En je komt nu met precies 240Shots, maar het gaat denk ik meer om het idee.. Een range van 200-300Schoten moet ook meer dan voldoen..

                    Iedereen kan hopelijk wel 6 cakes bij elkaar vinden met een gemiddelde prijs van zo'n 33€ die minimaal dit effect bereikt maar wss wel beter..

                    Allereerst kan je met SS alle salute's wegnemen..

                    Prijs 25€ ofzo, 36Shots.

                    Dan een mooi rust momentje, Tequila a 35€ Zena (36Shots)

                    Kickstarter van Lesli (49 Shots) 35€

                    Neem een Treasure Island 25Sh, 27€. 122€ en heb al 146 Shots..

                    Neem er een dominator vwtotaal bij, a 50€ voor 70 SHots..

                    Een fearless freak erbij 25->25€ En we hebben een totaal van
                    241 Shots, voor 197€.. En tegen over het 3k kruit staat 2,5k minimaal. Weet niet wat de SS precies heeft.

                    Hier heb je dus GEEN staffel voordeel wat dus wel in de prijs bij dit zit. Je heb wel je eigen keuze.

                    Kortom voor hetzelfde geld kan je zelf als freak meer als genoeg knutselen, en daar ligt mijn probleem! Je schiet hier niks mee op! Het oogt stoer maar thats it.. Prijs is niet bijzonder, effecten zijn niet bijzonder dus waarom zou je aan zoiets wagen?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Even los van dit product van Royal. Meer een opmerking in het algemeen.

                      Weer zie ik opmerkingen voorbij komen die gaan over kortingen. Ja, kortingen zijn leuk. Maar het is te gek voor woorden dat je van extreme kortingen afhankelijk moet zijn om een prijs passend te vinden bij een product.

                      Om eerlijk te zijn word ik een beetje treurig van opmerkingen die beginnen met, maar met korting is het nog maar...

                      Je kan beter zeggen, het product heeft een goede prijs. Met een korting erover heen wordt het allemaal maar interessanter. Een goed voorbeeld hiervan is China by night. Prijstechnisch al interessant, maar met een korting echt leuk.
                      Dit in tegenstelling tot Buurtassortiment XXL. Waarbij je dus minimaal 30% korting nodig hebt om op de prijs van twee jaar terug zonder korting uit te komen.

                      Het is wat mij betreft heel simpel. Op het moment dat kortingen noodzakelijk zijn voor een goede prijs-kwaliteit-verhouding, dan betekent dat dat de bestaande prijs-kwaliteit-verhouding van een product niet goed is. Oftewel, het product is met zijn normale prijs gewoon te duur voor wat je krijgt. Think about it...
                      Als de normale prijs *** is dan is de prijs met korting ook gewoon ruk..

                      maja NLers worden blind gemaakt door reclames en impuls aankopen.. Kijk eens naar de drie dol dwaze dagen van de bijenkorf..

                      Was toevallig bij BCC en die verkopen witgoed goedkoper dan bij de bijenkorf met korting, en toch geilt iedereen op de bijenkorf..

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                        Waarschijnlijk begrijp je het idee nog niet.
                        Kortom voor hetzelfde geld kan je zelf als freak meer als genoeg knutselen, en daar ligt mijn probleem! Je schiet hier niks mee op! Het oogt stoer maar thats it.. Prijs is niet bijzonder, effecten zijn niet bijzonder dus waarom zou je aan zoiets wagen?
                        En dat geld dus voor alle doorlontassortimenten. In alle nieuwe boxen zit welgeteld 1 nieuw effect. De rest van de effecten? niet bijzonder. Prijs? niet bijzonder.
                        ..

                        Comment


                          @slomo je hebt je punt nu wel gemaakt. Laten we dan nu weer inhoudelijk verder gaan over het blok zelf ipv continu die prijs discussies.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Als je hem te duur vind of niet kan betalen heb je pech zeur niet en praat hier gewoon verder over de cake zelf want die is prachtig!
                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                              Als de normale prijs *** is dan is de prijs met korting ook gewoon ruk..

                              maja NLers worden blind gemaakt door reclames en impuls aankopen.. Kijk eens naar de drie dol dwaze dagen van de bijenkorf..

                              Was toevallig bij BCC en die verkopen witgoed goedkoper dan bij de bijenkorf met korting, en toch geilt iedereen op de bijenkorf..
                              Wat ik me nu wel af vraag: Ben jij op de demo geweest? Heb je hem gezien, of oordeel jij enkel vanaf de filmpjes?

                              De helft van de mensen die op deze bak gereageerd heeft, heeft de cake in het echt gezien. Dus sprake van impuls-aankopen of enthousiasme door reclame lijkt me hier niet echt te zijn.

                              Comment




                                ja, nog geen filmpje of live gezien maar wel een prijs die bij dit soort dingen past! Het kan dus wel!

                                Comment

                                Working...
                                X